بصیرت سلاح کارساز دفاع از انقلاب اسلامی/ مقابل فتنه ها انقلابی عمل کنیم

رییس شورای بسیج قشر کارمندان شهرستان علی آباد کتول بصیرت را لازمه خنثی سازی تهدیدات دشمن دانست و گفت: باید همچون مقام معظم رهبری، در زمینه حفاظت و سیانت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، انقلابی عمل کنیم.

احسان تجری در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه با اشاره به وقایع سال 88 بیان کرد: عدم اتکا و گوش جان نسپردن به پیام های بصیرت بخش ولی فقیه در شرایط غبارآلود آن روزها که برخی از سر تعمد و برخی هم از سر غفلت بود، حادثه ساز فتنه بزرگ و خطرناک 88 شد.

وی با اشاره به این پیام قرآن کریم که می فرماید به ریسمان الهی چنگ زنید، اذعان کرد: بسیاری از آن گمراهان سر نرخ را گم کرده بودند.

تجری اظهار کرد: 9 دی حادثه ای صنفی نبود و فتنه گران با توهین های خود قیام حضرت اباعبدالله (ع) و آرمان های تحت الشعاع قرار دادند که از نقد خارج بود و مقابله با آن بصیرت، وحدت و دوری از فتنه انگیزان را می طلبید.

وی با بیان اینکه حضور مردم در 9 دی حرکتی از پیش تعیین شده نبود، تصریح کرد: 9 دی 88 تجلی مسئولیت پذیری، بیداری و جوشش مردم برای دفاع از اسلام و پشتیبانی از ثروتی عظیم به نام نظام اسلامی بود که تاریخ ساز شد.

تجری بصیرت و هوشیاری را لازمه ی خنثی سازی تهدیدات دشمن دانست و گفت: امروز باید ببینیم به عنوان سرباز وفادار مقام معظم رهبری که در زمینه حفاظت و سیانت از انقلاب اسلامی می فرمایند من «دیپلمات نیستم، من انقلابی ام»، وظیفه ما چیست و چگونه می توانیم به عنوان یک انقلابی و حلقه وصل میان مردم جامعه حس امید، پایداری، وفاداری به نظام اسلامی، بصیرت و روشنگری ایجاد کنیم.

تجری خاطر نشان کرد: دشمن ما دشمنی قسم خورده است که برای بیراهه کشاندن ما، به هر سبک و سیاق متوسل می شود، لذا باید هوشیار باشیم تا اسیر فتنه ها و آلت دست بیگانگان نشویم.

رییس شورای بسیج قشر کارمندان شهرستان علی آباد کتول هوشیاری مقام معظم رهبری و کلید واژه ها و پیام های روشنگرانه ایشان را راهگشا دانست و تاکید کرد: داشتن بصیرت، مجاهدت و دفاع از نظام اسلامی وظیفه همه ما است. باید دشمن بفهمد نمی تواند با ملتی که راه و روش خدایی در پیش دارد، پنجه بیاندازد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه