خروج آمریکا از برجام به ابزار مقابله با دولت تبدیل نشود

 قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: خروج رییس جمهوری آمریکا از برجام نباید به ابزاری برای تسویه حساب و مقابله با دولت تبدیل شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از ایرنا ؛ حجت الاسلام رسول منتجب نیا شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت هفدهمین سالروز نمایندگان فقید استان گلستان در مصلی گرگان افزود: لازم است همه گرایش ها و سلایق مختلف سیاسی کشور در مقابل بد عهدی رییس جمهور آمریکا بایستند.

وی با تاکید بر لزوم انسجام و قاطعیت مردم و مسوولان کشورمان در مقابل تصمیم گیری دولت آمریکا اظهار داشت: گاها برخی رسانه ها از نقض عهد آمریکا به عنوان شکست دولت و القاء شبهه در جامعه استفاده می کنند که کار صحیحی نیست.

وی افزود: جناح های سیاسی کشور باید در برابر خطر مشترک خارجی برخورد صبورانه و تصمیم آگاهانه اتخاذ کنند و هر تهدیدی را به یک فرصت دوستی و اتحاد بیشتر داخلی تبدیل کنند.

منتجب نیا تاکید کرد: اگر اختلافاتی هم بین جریانات سیاسی کشور وجود دارد نباید رسانه ای شده و در مقابل دشمن به آن دامن زده شود.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: امروز روسای سه قوه در کنار هم و تحت هدایت عالمانه رهبری با دقت کافی نسبت به این مسئله ورود پیدا کرده و تصمیم لازم را می گیرند.

منتجب نیا در بخشی دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد جان باختگان حادثه یاک 40 افزود: نشر فرهنگ ایثار و شهادت بی تفاوتی، ناهنجاری و مفاسد را کاهش می دهد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در گلستان، استاندار و تنی چند از دیگر مسوولان محلی و روحانیون اهل سنت و تشیع منطقه حضور داشتند.

در 27 اردیبهشت سال 1380 هفت نماینده مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی به همراه رحمان دادمان وزیر وقت راه و ترابری برای افتتاح فرودگاه گرگان عازم این خطه شمالی بودند که هواپیمای حامل آنها در ارتفاعات جنگلی روستای خرچنگ از توابع شهرستان ساری سقوط کرد.

انتهای پیام /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه