بازداشت خبرنگار هتاک به ساحت مقدس ائمه(ع)

پویان خوشحال،خبرنگار هتاک به ساحت مقدس ائمه هدی (ع) بازداشت شد.

به گزارش زرین نامه به نقل از دانا؛ بعد از انتشار سلسله گزارش های دانا درباره هتاکی یک خبرنگار به ساحت مقدس ائمه هدی (ع) در روزنامه ابتکار، پویان خوشحال، خبرنگار هتاک به ساحت مقدس ائمه هدی (ع) بازداشت شد.

در پی اقدامات سریع و قاطع قضایی چند روز اخیر، خبرنگار هتاک که تحت تعقیب قضایی گرفته بود شب گذشته در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر شد.

این خبرنگار هتاک روز گذشته با خروج از تحریریه روزنامه ابتکار موجی مبنی بر اخراج خود از این روزنامه را در فضای مجازی به راه انداخته بود.


معاون دادستان و سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه گفته بود که این خبرنگار در یکی از روزنامه‌های کثیر الانتشار فعالیت رسانه‌ای می‌کرد و «مطالب متعدد توهین‌آمیز علیه حضرت اباعبدالله منتشر کرده است».

روزنامه ابتکار در گزارشی که با عنوان “بیماری در کمین زائران بی‌ملاحظه” منتشر شد از آسیب‌های بهداشتی که در ایام اربعین در کمین زائران شهر کربلا است سخن گفت؛ در بخشی از این گزارش خبرنگار روزنامه ابتکار به جای استفاده از عبارت “شهادت امام حسین” از عبارت “درگذشت امام حسین” استفاده کرد که با واکنش کاربران توییتر مواجه شد.

اما این همه ماجرا نیست و صفحه توییتر نویسنده این گزارش مملو است از توییت‌های توهین آمیز و تمسخرآمیز نسبت به مقدسات دینی بود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه