ثبت نام گلستانی ها در سامانه سماح ۲۳ درصد افزایش یافت

مدیر حج و زیارت گلستان از ثبت نام ۲۰ هزار و ۲۹۳ گلستانی در سامانه سماح خبر داد، گفت: ثبت نام گلستانی ها در سامانه سماح ۲۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش زرین نامه به نقل از مهر؛ سید علی میر قاسم پوراز ثبت نام ۲۰ هزار و ۲۹۳ نفر از استان گلستان در سامانه سماح خبر داد و اظهار کرد: همه این افراد موفق به دریافت ویزا و عازم کربلا شدند.

وی افزود: با توجه به استقرار دفتر کنسولگری موقت عراق در گلستان برای ۲۳ هزار ۲۳۸ نفر ویزا صادر شده است که از این تعداد دو هزار و ۹۴۵ ویزا متعلق به مردم خراسان شمالی بود.

مدیر حج و زیارت استان گلستان با بیان اینکه دفتر کنسولگری عراق در گلستان تا پایان وقت روز پنجشنبه در استان فعال بود، گفت: زائرانی که وجوهی بیش از ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان را در سامانه سماح در روزهای اول نام‌نویسی زیارت اربعین حسینی (ع) پرداخت کرده بودند وجوه مازاد به‌حساب شان واریز شد.

میرقاسم پور با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر از استان گلستان برای اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند، اظهار کرد: طی آمارهای اعلام شده امسال تعداد ثبت نام شدگان با ۲۳ درصد رشد مواجه بوده است.

وی افزود: راه اندازی دفتر کنسولگری موقت عراق در استان نقش بسیار مهمی در رشد ثبت نام شدگان اربعین حسینی داشت و بالای ۹۰ درصد از ویزای زائران در کمتر از ۲۴ ساعت آماده شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه