بسیجی در وسط میدان چالش هاست/ منافع باندی و حزبی در جامعه مطلوب بسیجی جایی ندارد

فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «بسیجی باید در وسط میدان باشد»، گفت: بسیجی در وسط میدان چالش های حیاتی کشور قرار دارد و نگاهش در راستای اعتلای کشور و نجات احاد بشر است.

به گزارش زرین نامه؛ سرهنگ مجید زمانی در جمع مردم علی آباد کتول در مصلی امام رضا (ع) این شهرستان بیان کرد: هفته بسیج، زمانی برای تجدید پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر و موسس شجره طیبه بسیج و تحقق بخشیدن به فرمان بزرگ بسیجی دلاور حضرت امام خامنه ای عزیز است که فرمودند؛ بسیج باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند.

وی اظهار کرد: بسیج سازمان و نهاد صرف نظامی یا شبه نظامی نیست که فقط در حوزه امنیت یا دفاعی به کاری گیری شود، بلکه بر اساس مقتضیات زمان و بر اساس تکلیف حراست از اصل و هویت و دستاوردهای انقلاب اسلامی که به دوش دارد، در جهت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و استراتژی های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ماموریت انجام می دهد.

بسیجی در وسط میدان چالش های حیاتی کشور است

وی با بیان اینکه میدان بسیجی، میدان چالش های حیاتی و اساسی کشور است، گفت: زمانی که هویت ملی و سیاسی کشور مورد مناقشه قرار بگیرد، به فرهنگ و اعتقادات و باورهای ریشه دار یک ملت اهانت شده و یا از آن غفلت شود، زمانی که احساس کند از غافله دانش عقب افتاده است و باید علاجی کند، زمانی که احساس کند پایه های زندگی مطلوب و عادلانه در کشور احتیاج به تلاش و ترمیم دارد، بسیجی پا به میدان می گذارد، زیرا همه ی این ها جزو ماموریت های ذاتی بسیج در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ، دفاعی و امنیتی است.

basij1

basij2 

نگاه بسیجی در راستای اعتلای کشور است

زمانی جامعه مطلوب بسیج را اینگونه تشریح کرد: خواسته های بسیج بزرگ است چون نگاهش در راستای اعتلای کشور و نجات احاد بشر است. در جامعه مطلوب بسیجی نباید فقر، تبعیض ، بی عدالتی و دشمن بر مردم مسلط شود.

وی تصریح کرد: همانطور که در کشورهای منطقه همچون عراق، سوریه، لبنان و کشورهای اسلامی می بینیم، نقطه قوت اولش بسیج مردمی و نقطه قوت دومش رهبری است که باعث شده این کشورها، بر دشمنان خود غالب شوند.

منافع باندی و حزبی در جامعه مطلوب بسیجی جایی ندارد

زمانی تاکید کرد: در جامعه مطلوب بسیجی، منافع باندی و حزبی چراغ راه هدایت دست اندرکاران نبوده و خبری از جنگ قدرت نیست، بلکه افراد شایسته تر مسئول هستند. حیف و میل بیت المال، رشوه، پارتی بازی، دزدی، اختلاس و سواستفاده از اموال عمومی به نفع خود و خویشاوندان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در جامعه مطلوب بسیجی، چاپلوسان و تملق گویان و عناصر ضعیف النفس در مَناسب حکومتی نیست، تصریح کرد: در چنین جامعه ای هرکس که داناتر، داشنمندتر، خوش اخلاق تر و قوی تر باشد، صلاحیت تکیه بر کرسی مسئولیت را دارد.

فرمانده سپاه شهرستان علی آباد کتول اذعام کرد: این است که امام خمینی (ره)، درباره بسیج و بسیجی را اینگونه می فرمایند که من همواره به خلوص شما بسیجیان غبطه می خورم و امیدوارم که خداوند مرا با بسیجیانم محشور فرماید و من افتخارم این است که خود یک بسیجی ام.

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه