انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که باید برای آن هزینه کرد

قائم‌مقام و دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین با بیان اینکه این انقلاب ادامه دارد گفت: باید برای بقای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی تلاش بسیار کرد.

به گزارش زرین نامه به نقل از دانا؛  شیخ عبدالله صالح شامگاه چهارشنبه در همایش بین المللی 40سال مبارزه با اسلام آمریکایی در بیرجند اظهار داشت: از زمانی که انقلاب شکل گرفت همه در ایران و کشورهای دیگر هم از این انقلاب بهره بردیم زیرا قبل از انقلاب از رفتن به مساجد و حجاب منع می‌شد اما انقلاب سبب امنیت شد.

وی با بیان اینکه در 40 سال پس از این انقلاب خون‌های زیادی برایش ریخته شد و تلاش‌های زیادی اتفاق افتاده است، افزود: در این 40 سال جنگ های داخلی بین ولایت و حکومت و جنگ هشت‌ساله از طرف بعثی‌ها تحمیل شد که در تمام این مشکلات و سختی‌هایی که وجود دارد پیروز و سربلند خارج شدیم.

قائم‌مقام و دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین گفت: ارزش انقلاب این است که اگر این انقلاب را نداشتید درست است که مشکلات زیادی را داشتیم اما خیلی جان‌ها و مال‌های خود را از دست می‌دادند زیرا قطعاً زیر سلطه استکبار بودیم.

وی با بیان اینکه "در چهره شما ایرانیان آرزوهای بلندی را می‌بینم" ابراز کرد: این انقلاب ادامه دارد تا به‌رهبری امام خامنه‌ای به دست امام زمان(عج) برسد و ما امروز در نعمت بزرگی هستیم و آن نعمت این است که جمهوری اسلامی را داریم و باید هرچه داریم خرج کنیم تا این نظام بماند.

سید حسن حاج‌یحیی از فعالان فرهنگی شهرک فوعه و کفریای کشور سوریه اظهار داشت: ما در سوریه و لبنان و بحرین پیروز شدیم و دشمن فهمیده است که دیگر در جنگ نظامی نمی‌تواند بجنگد.

وی با تصریح به اینکه "شما امروز نباید فریب دشمنان را بخورید" گفت: امروز چیزی که مانده است جنگ اقتصادی و فرهنگی است و باید مبارزه کنیم.

فعال فرهنگی شهرک فوعه و کفریا گفت: رسانه و تفرقه دو سلاحی بود که علیه ما در سوریه استفاده کردند زیرا رسانه همان شبکه الجزیره بود که اخبار دروغ تفرقه و آشوب را پخش می‌کرد و مردم ما این فریب را خوردند دولت بعد از 5 ماه توضیح داد که شبکه الجزیره با یک عکس این موج رسانه‌ای را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه "مردم ما فریب سخنان دروغین رسانه الجزیره را خورده و باور کردند و گروه‌های زیادی تفکیک شده‌اند و نمی‌دانند با چه‌کسی می‌جنگند" اضافه کرد: ما قبل از جمهوری اسلامی ایران این‌قدر شجاع و توانمند نبودیم ولی مردم در این فرصت چهارساله جنگ ساکت نماندند و عزاداری‌های خود را برگزار کرده و این قدرت و پشتوانه از مردم و ولایت فقیه ایران است.

فعال فرهنگی شهرک فوعه و کفریا گفت: از همه شما خواهشی دارم و آن این است که از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی کنید.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه