شوخی تلخ صادق خرازی با مقامات دولت

سیدمحمدصادق خرازی، فعال اصلاح‌طلب و دبیر کل حزب ندا به تازگی در بخشی از یک مصاحبه که سایت اعتماد آنلاین آنرا منتشر کرد، گفته است:«  حقیقتا در این ماجرای اخیر بنزین بی خردی حاکم بود. مگر می‌شود بنزین را سه برابر کنید و قبلش هیچ آگاهی در این زمینه نداده باشید!؟ شما باید از یک سال قبل با بحث‌های تلویزیونی و مباحث جامعه‌شناسی و روانشناسی به افکار عمومی آگاهی می‌دادید.»

 

به گزارش زرین نامه او همچنین تصریح می‌کند: آقایان ثابت کنند یکی از این حرف‌هایی که به مردم زدند را عملی کردند. می‌توانند؟ چرا باور نداریم که مردم عقل دارند، چرا نمی‌خواهیم بفهمیم که خدا همان چیزی که در مغز آن‌ها گذاشته است را بهترش را در دیگران گذاشته است؟ شانس سیاسی‌شان بوده که آن‌ها حاکم شده‌اند و این مردم محکوم. من نمی‌خواهم بگویم خانه از پای‌بست ویران است، نه این‌طور نیست اما اگر امروز مدیریت درستی نکنند و اگر خردمندان کشور تصمیم عاقلانه‌ای نگیرند از پای‌بست ویران خواهد شد.

خرازی می‌افزاید:

«گاهی به شوخی می‌گویم تمام مسئولین ما صبح به صبح که بیدار می‌شوند برنامه‌ریزی می‌کنند و بخش‌نامه صادر می‌کنند که انقلاب را از بین ببرند و این مردم‌اند که آن را حفظ می‌کنند.»

*ما قضاوت درباره صحبت‌های خرازی را بر عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم.

حجم کم‌خردی و بی‌تدبیری در ستاد مشترک دولت و اصلاح‌طلبان به حدی رسیده است که برخی از عقلای کشور احتمال وجود نفوذ در این ستاد را می‌دهند.

امر جالب‌تر اینست که در فضای فعلی، دولت هم به خیل منتقدان پیوسته و از این می‌گوید که مردم با سیلی صورتشان را سرخ نگه می‌دارد، معترضان اخیر "جوانان ناامید آبانی" بودند، در شرایط ته درّه قرار داریم و...!

یعنی با 2 سؤال مهم مواجهیم...

اول اینکه چرا شاهد این سطح از بیخردی در تعدادی از تصمیمات مهم دولت هستیم و

دوم اینکه چرا خود دولت هم تندتر از بقیه مشغول ضربات متواتر به کارنامه‌ای است که جز خودش کسی پدید نیاورده!

برخی معتقدند پاسخ سؤال دوم ما را به جواب سؤال اول نیز رهنمون خواهد شد...

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه