درخشش فرهنگیان و دانش آموزان علی آباد کتول در مسابقات و جشنواره های استانی

به گزارش زرین نامه، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش محمّد علی اسلانی کتولی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان با تلاش و هم افزایی ، موفّق به کسب رتبه ها و مقام های درخور در مسابقات و جشنواره ها و برنامه های حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی شدند.

اسلانی کتولی افزود، در سایه هم دلی و تمرکز بر کیفی سازی فعّالیّت ها، در سال تحصیلی جاری ، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان توانستند مقام های برتر مسابقات و جشنواره ها را کسب کرده ، به مراحل کشوری راه یابند که اهم این عناوین به شرح زیر است: 

در بخش پرسش مهر ریاست جمهوری ۱۷ نفر از دانش آموزان حائز رتبه استانی شدند. در  طرح مصباح الهدی ، ۵ رتبه استانی ، در بخش مسابقات فرهنگی و هنری
،۹ اثر راه یافته به مرحله کشوری و در مجموع ۲۳ رتبه استانی به دست آمد. همچنین رتبه برتر استانی در جشنواره تدریس و رتبه برتر استانی در مسابقات خبرنگاری ( به صورت مجازی ) نیز از دیگر عناوین کسب شده است. در ضمن در بخش مسابقات قرآن ، عترت و نماز ، ۳۶ رتبه استانی به دست آمد . 
رتبه کشوری ( تهیه کلیپ آموزشی در مورد کرونا )، ۳ رتبه کشوری در پویش ملی سلامت ( تهیه کلیپ آموزشی ) ، ۲ رتبه برتر استانی در بخش خبرنگاری و مقام های دیگر در مسابقات فرهنگی و ... از افتخارات این معاوت در سال جاری بوده است. 
وی در ادامه از آغاز طرح اوقات فراغت با رویکرد هر دانش آموز یک مهارت خبر داد و گفت: به منظور کیفی سازی آموزش های دانش آموزی در کنار غنی سازی اوقات فراغت این طرح به حالت اجرا در آمده است و با توجه به شیوع ویروس کرونا، اکثر فعالیت ها در فضای مجازی و به صورت لایو صورت می گیرد و در صورت نیاز به آموزش حضوری تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت خواهد شد.

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه