مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام در علی آباد کتول+ تصاویر

مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام سید حمید روحانی تاریخ نگار انقلاب اسلامی، در شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ این مراسم که با حضور حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه، احمدی فرماندار، سرهنگ زمانی فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین ادارت و نهادها و مردم علی آباد کتول در مصلی امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

آگاهی بخشی امام خمینی (ره) به مردم رمز پیروزی انقلاب بود

حجت الاسلام روحانی در این مراسم به تشریح ابعاد گسترده انقلاب اسلامی پرداخت و با بیان اینکه مردم به دلیل تاثیر برنامه ریزی و تفکر امام خمینی (ره) در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، ایشان را «معمار کبیر انقلاب» نامیدند، گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در استفاده امام راحل (ره) از همه ابزارها و منابع انسانی، همراه کردن مردم با نهضت و آگاهی بخشی به مردم با سخنرانی ها و روشنگری ها بود.
وی افزود: همراه کردن نهضت با معنویت و فداکاری ها باعث شد انقلاب اسلامی در فاز پیروزی قرار گیرد. در واقع مشکلات امروز ناشی از انقلاب نیست بلکه ناشی از منیت ها و نفسانیات است که باعث شده مشکلات عدیده ای برای مردم به وجود بیاید.

روحانی با بیان اینکه کم فروشی، گران فروشی، تقلب و ... باعث شده مشکلات اقتصادی پر رنگ تر شوند و مشکلاتی برای مردم به وجود بیاید، گفت: امام در بحبوحه انقلاب مسیر حسینی را که شالوده آن گذشت و فداکاری است، سرلوحه انقلاب قرار داد و ایستادگی و مقاومت را با تاسی سرور شهیدان در مسیر انقلاب تبیین کرد.

وی تصریح کرد: موضع گیری در برابر استکبار جهاین به ویژه اسرائیل از دیگر نقاط قوت بخش انقلاب است که امام آن را به صورت عملی در جامعه نهادینه کرد و کرنش نکردن در برابر طاغوت چه داخلی و چه خارجی باعث شد، انقلاب به سرانجام برسد.
روحانی در پایان با اشاره به ضرروت پیروی از فرمایشات رهبری تاکید کرد: پاسداشت انقلاب و انقلابی ماندن از انقلاب مهم تر است و لبیک به ندای رهبر در مقابله با سنگ اندازان داخلی و تحریک کنندگان خارجی اوجب واجبات است. دشمن به خیال خام خود در صدد است با جنگ اقتصادی و تحریم ها عرصه را بر مردم تنگ کند که این تیر دشمن هم به سنگ خواهد خورد و مردم با پشتیبانی از ولایت فقیه ثابت خواهند کرد آسیبی به مملکت شان نخواهد رسید.

 

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

emam1

 

عکس: محمد سمیعی

انتهای پیام/

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه