زوجین پیش از ازدواج آموزش‎های کافی نمی‎بینند/لزوم آموزش ‌مهارت‎های زندگی

http://zarinnameh.ir/images/rsgallery/watermarked/81071750-5544204.jpgنماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از این مسائل و مشکلات مهم در کشور کمبود مهارت‎های زندگی در بین جوانان است.

به گزارش زرین نامه ؛ آیت‎الله سید هادی حسینی‎شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار با دادستان مرکز استان گلستان و معاونان با اشاره به اینکه شخص ارزشمندی همچون آقای پوریانی از استان منتقل شدند اما حضور حجت‎الاسلام سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان را نیز سبب جایگزینی فرد صالح دیگر است که مایه دلگرمی است، به قضات محاکم و کارکنان دستگاه قضایی سفارش کردند به مسائل جزئی و به ویژه مسائلی که ممکن است آبروی دستگاه قضایی را ببرد دقت کرده و رضایت خداوند را همواره در کارها مورد توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد: وجود رؤسای اهل علم و اخلاق در راس امور سبب دلگرم شدن کارکنان و بهبود عملکرد آنان می‎شود.

حسینی‎شاهرودی با اشاره به برخی مشکلات و دغدغه‎های موجود در کشور یکی از این مسائل و مشکلات مهم در کشور را کمبود مهارت‎های زندگی در بین جوانان دانست و با اشاره به اینکه زوجین پیش از ازدواج آموزش‎های کافی نمی‎بینند ابراز امیدواری کرد تا پیگیری‎های لازم از سوی نهادهای مختلف صورت گرفته است.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقداماتی که در سطح دستگاه قضایی و به ویژه معاونت پیشگیری از وقوع جرم در حال وقوع است ابراز امیدواری کردند در نتیجه آن میزان اختلافات زن و شوهر کم شده و در نتیجه خانواده‎ها دارای استحکام و قدرت بیشتری شوند تا از این طریق جامعه نیز به لحاظ مسائل اجتماعی و فرهنگی وضعیت مطلوب‎تری را پیدا کند.

حسینی‎شاهرودی با اشاره به وجود سنت‎های مطلوب گذشته که سبب قوام و دوام خانواده‎ها می‎شوند لزوم اشاعه و نهادینه کردن این سنت‎ها در بین نسل جوان را به مسئولان و دست اندرکاران یادآور شدند.

دادستان مرکز استان گلستان نیز در این دیدار با برشمردن مسائل و مشکلات پیش‎روی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان از آمادگی نیروهای این دادسرا برای مقابله با مسائل و مشکلات و همچنین برنامه‎ریزی دقیق برای مقابله گام به گام با مسائل موجود در مرکز استان خبر داد.

وی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در این روند را حمایت‎های علمای مذهبی و پیشوایان دینی استان و مردم از این اقدامات دانست.

محمد حقی یکی از دغدغه‎های مهم در استان را با توجه به مزیت‎های نسبی آن در سطح کشور توسعه کشاورزی و گردشگری دانست و گفت: باید روز بروز به فکر توسعه آن بوده و ظرفیت‎های بالقوه را به ظرفیت‎های بالفعل تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: با هر عاملی که بخواهد این روند را مختل کرده یا استعدادهای موجود در این زمینه را از بین ببرد و به منافع عمومی لطمه وارد سازد به شدت برخورد می‎کنیم./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه