افتتاح سامانه فوریت‎های 197 در گلستان

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گلستان ار افتتاج سامانه فوریت‎های 197 همزمان با هفته ناجا در این استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه ؛ حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: سامانه فوریت‎های 197 فرماندهی انتظامی استان گلستان امروز همزمان با نخستین روز هفته ناجا با حضور فرمانده انتظامی استان گلستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

وی ادامه داد: افتتاح این سامانه برای پاسخگویی بهتر به شهروندان در خصوص نظارت‎های مردمی بر پلیس و همچنین رسیدگی بهتر به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردم در خصوص عملکرد نیروی انتظامی در استان گلستان راه‎اندازی شده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‎های 197 با مرکز فوریت‎های پلیسی 110 متفاوت است و در صورتی که شهروندان به حضور پلیس در حوزه اقدامات فوریتی پلیسی نیاز دارند باید با همان شماره 110 تماس بگیرند.

شهرستانی تاکید کرد: در مرکز فوریت‎های پلیسی 197 در صورتی که شهروندی در هر کدام از مراکز انتظامی در استان نسبت به عملکرد پلیس انتقادی داشته باشد و یا اینکه همکاران در حوزه پاسخگویی به ارباب رجوع عملکرد مناسبی را نداشته باشند، پس از تماس با مرکز فوریت‎های 197 بلافاصله بازرس مربوطه در محل حاضر و به موضوع مورد نظر رسیدگی خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت رضایتمندی شهروندان از عملکرد پلیس اظهار کرد: اگر ما تلاش کنیم که رضایتمندی مردم را نسبت به پلیس افزایش دهیم به طور قطع در اجرای ماموریت‎های خود همراهی بهتری را از طرف شهروندان خواهیم داشت.

شهرستانی در پایان ابراز کرد: مرکز فوریت‎های 197 در استان گلستان تلاش خواهد کرد تا با افزایش سطح رضایتمندی مردم نسبت به عملکرد پلیس این مشارکت را افزایش داده تا نیروی انتظامی در استان گلستان بتواند با همراهی خود مردم نظم و امنیتی پایدارتر از گذشته را در استان ایجاد کند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه