دکتر طاهری : صنایع استان با مشکلات فراوانی رو به رو هستند

زرین نامه: دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: صنایع استان ، با مشكلات زیادی از جمله كمبود سرمایه در گردش و بالا بودن قیمت تاًمین مواد اولیه صنعت روبه رو هستند .

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما ؛ نشست هم اندیشی مجمع نمایندگان استان گلستان بارئیس و معاونان سازمان صنعت ،معدن و تجارت و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان با هدف بررسی روند پیشرفت ، شناسایی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی در بخش های مختلف ، در سالن جلسات ساختمان شهید دوانلو سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان برگزار شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در این همایش گفت: این نشست به منظور برقراری و تعامل بیشتر بین مجمع نمایندگان و مدیران صنعتی استان برگزار شده است.

سید علی طاهری افزود: نشست هم اندیشی نمایندگان استان درصدد پیگیری راهکارها و تمهیداتی برای رفع مشکلات و کمک به توسعه استان است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صنایع استان ، با مشكلات زیادی از جمله كمبود سرمایه در گردش و بالا بودن قیمت تاًمین مواد اولیه صنعت روبه رو هستند که نمایندگان استان طی سالجاری نشست های متعددی در زمینه شناسایی و رفع مشکلات موجود در صنعت استان برگزار کرده اند.
وی تعامل بین نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمایندگان این مجمع از توان بالایی در زمینه پیگیری و رفع مشکلات برخوردار هستند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه