شتاب بخشی در تامین منابع آب شرب روستاها ضروری است

به گزارش زرین نامه: رحمت اله نوروزی نماینده شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر عامل و معاونان شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با اشاره به اهمیت آب شرب و نقش آن در سلامتی جامعه در جهت رفع مشکلات و موانع پیش رو برای حمایت و همراهی قول مساعد داد.

به گزارش زرین نامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رحمت اله نوروزی، نماینده علی آباد کتول با حضور در شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با رییس هیات مدیره و مدیرعامل و معاونین شرکت دیدار و گفتگو نمود و از تلاش این مجموعه در راه خدمات رسانی مطلوب تر به جامعه روستایی تقدیر نمود و خواستار رفع مشکلات روستاهای حوزه انتخابی خود شد.
رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آبفار گلستان نیز گفت: رسالت و وظیفه مندی شرکت تهیه، تامین آب شرب و توزیع عادلانه آن در سطح روستاهای استان است.
مهندس ˈعلیرضا خواستارˈ اضافه کرد: هم اینک 63 روستای شهرستان علی آباد کتول با 18هزار و 141خانوار و جمعیتی افزون بر 64هزار و 524نفر زیر پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.
وی همچنین از روند اجرای مجتمع های آبرسانی روستاهای علی آبادکتول و طرح های در دست اقدام و آتی این شرکت در روستاهای شهرستان گزارشی ارائه نمود.
خواستار در ادامه با مثبت ارزیابی نمودن این نشست ها بر نقش موثر نمایندگان در رفع مشکلات دستگاه های اجرایی و مردم تأکید نمود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه