قاتل خاموش در علی آباد کتول دو نفر را به کام مرگ کشید

زرین نامه: رییس مرکز آتش نشانی شهرستان علی آباد کتول بیان داشت: عدم رعایت نکات ایمنی وسایل گاز سوز در شهرستان علی آباد کتول دو نفر را به کام مرگ کشاند.

به گزارش زرین نامه، ساوری کتولی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: طی تماس تلفنی در ساعت 10:30 صبح، با مرکز آتش نشانی شهرستان علی آباد کتول، ماموران این مرکز از حادثه نشت گاز در منزل مسکونی شهرستان با خبر شده و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه این اولین حادثه گاز گرفتگی از ابتدای سال جاری در این شهرستان بود که در آن دو نفر از اعضای خانواده جان باخته و یک نفر از آن ها بالافاصله به بیمارستان منتقل شد.

ساوری کتولی در خصوص علت حادثه اظهار داشت: عدم رعایت نکات ایمنی و استفاده از لوله های آکاردئونی ( لوله های فنری) علت اصلی بروز این حادثه بود.

رییس مرکز آتش نشانی علی آباد کتول به کلیه شهروندان تاکید کرد: در استفاده از وسایل گاز سوز نکات ایمنی را رعایت نموده و از لوله های آکاردئونی به علت فیکس نشدن با خروجی دودکش ساختمان به هیچ وجه از این گونه لوله ها استفاده نکنند.

ساوری در پایان گفت: مرکز آتش نشانی شهرستان علی آباد کتول آمادگی آموزش و بررسی ایمنی وسایل گاز سوز کلیه شهروندان را دارد و داوطلبان می توانند جهت آموزش و هماهنگی با شماره تلفن های 6224444 و 6234444 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه