بابایی: تسامح و تساهل را به دروغ به روایات ما نسبت دادند

زرین نامه: فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: جامعه مدنی از چه اندیشه ای سرچشمه می گیرد، تسامح و تساهل را به دروغ به روایات ما نسبت داده اند، جریان دوم خرداد به دنبال دین حداقلی بود .

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما، محمد حسین بابایی فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع بسیجیان اظهار داشت : در زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1979 دو جریان در جهان وجود داشت که هر کدام مناطقی را در سطح جهان بین خودشان تقسیم کرده بودند . یکی بلوک شرق به رهبری شوروی با دیدگاه سوسیالیستی یا ماده گرایی و دیگری بلوک غرب به رهبری آمریکا با نگرش سرمایه داری که همه کشورها تحت نفوذ این دو بلوک عمل می کردند .

بابایی افزود : زمینه همه این انحرافات بر می گردد به انقلاب کبیر فرانسه در 400 سال پیش که مردم فرانسه علیه کلیسا و انحرافات کشیشان آشوب کردند که این انقلاب یک سری پیامدها و جریانات فکری در جهان ایجاد کرد مانند علم گرایی به معنای تجربه گرایی و پدیده نسبیت به این معنی که همه چیز در جهان نسبی است . به این صورت که حق در جهان نسبی است و در نتیجه شرف ، فساد و عدالت هم نسبی است .

وی اذعان داشت : بر اساس این دیدگاه ها فلاسفه و مکاتب غربی شکل گرفتند و نظام ها و اندیشه های غربی تعریف شد و انقلاب فرانسه مبدا تفکر اومانیسم یا انسان محوری در دنیا گشت . در این مکتب انسان محور و اساس خلقت به شمار می رود و همه چیز باید در جهت خواسته های انسان شکل بگیرد . قانون همان چیزی است که انسان می خواهد و به دنبال چنین اندیشه هایی بود که از دل انقلاب کبیر فرانسه سکولاریسم بیرون آمد .

فرمانده سپاه نینوا گلستان عنوان کرد : غرب برای حل مشکلاتشان نظامی را به عنوان قرارداد اجتماعی تعریف کردند ، بدین صورت که مردم دور هم جمع می شوند و هر چه نصف به علاوه یک تصمیم گرفتند ، همان بصورت قانون در می آید و در این قانون دین هیچ دخالتی نخواهد داشت . و بدین صورت است که می بینیم حتی کثیف ترین اعمال مانند همجنس بازی در غرب خیلی راحت عادی می شود و برایش انجمن درست می کنند و از ان دفاع هم می کنند و جالبتر اینکه از ما ایراد می گیرند که چرا شما اینکارها را ممنوع کردید .

بابایی اظهار داشت : حال آیا این اندیشه های انحرافی در دگراندیشان کشورما که با شعار جامعه مدنی در قالب جریان دوم خرداد بودند ، جای دارد یا نه ؟ شعار جامعه مدنی از کجا سر در آورد ،تساهل و تسامح را به دروغ به روایات ما نسبت دادند، منظور انها از تساهل و تسامح اینست که حساسیت های دینی ما کمرنگ بشود . اینها در دوم خرداد به دنبال تحقق فرایند یک دین حداقلی بودند ، یک چیزی مثل مالزی که ان را یک کشور پیشرفته مسلمان حساب می کردند و می گفتند چه اشکالی دارد که یک دخترخانمی یک چارقد سرش بیندازد و نماز بخواند ، همین که شهادتین را گفت کافی است ، چه کار به حریم خصوصی مردم دارید ؟

انتهای خبر /

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه