حفظ انقلاب اسلامی مهم تر از رسیدن به آن است

زرین نامه: معاون فرماندار علی آباد کتول اظهار داشت: انقلاب اسلامی با همت مردم و با رهبری امام خمینی (ره) به انجام رسید، اما مهم تر از انجام آن، حفظ این انقلاب است که در طول این 34 سال، مردم در کنار مقام معظم رهبری موفق به حفظ آن بوده اند.


تاریخ درس عبرت آموزی است و باید در موضوعات نظام و انقلاب به آن توجه کنیم

ابراهیم احمدی در شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید در موضوعاتی که مربوط به دین، نظام و انقلاب اسلامی می شود به مقتضیات تاریخی توجه کنیم، زیرا تاریخ درس عبرت آموزی است و مشابهات زیادی دارد که همیشه تکرار می شود.

احمدی بیان داشت: اگر بخواهیم برجستگی های یاران خاص ائمه اطهار (ع) را بیان کنیم، باید به آن دسته از یاران خاصی که به علت بی بصیرتی و غفلت در مقابل ائمه (ع)و جبهه حق ایستادند نیز بپردازیم.

وی افزود: در ایام سیاسی امام حسن (ع)، وقتی بحث صلح معاویه پیش آمد، اصحاب خاص ایشان، وی را رها کردند و در مقابل جبهه حق ایستادند.

معاون فرماندار علی آباد کتول با اشاره به تاریخ ائمه اطهار (ع) تصریح کرد: هر دوره ی تاریخی مقتضیات و مختصات خاص خود را دارد و دارای مشابهات فراوانی است که باید از آن درس بگیریم.

احمدی ادامه داد: سکوت در برابر استکبار و عدم هشیاری در مسائل دین و نظام اسلامی سبب می شود ما نیز به سرنوشت گمراهان تاریخ دچار شویم.


حفظ انقلاب اسلامی مهم تر از رسیدن به آن است

معاون فرماندار علی آباد کتول اظهار داشت: انقلاب اسلامی با همت مردم و با رهبری امام خمینی (ره) به انجام رسید، اما مهم تر از انجام آن، حفظ این انقلاب است که در طول این 34 سال، مردم در کنار مقام معظم رهبری موفق به حفظ آن بوده اند.

احمدی خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب هجمه های زیادی به نظام اسلامی شد که فتنه 88 اوج آن بود، از فردای انتخابات سال 88 برنامه های جنگ نرم، جنگ سخت، توطئه های فرهنگی را دشمن برای انتخابات آینده برنامه ریزی کرد و همچنان به دنیال آن است.

وی تصریح کرد: انتخابات به عنوان یک نقطه بارز و پشتیبان در انقلاب اسلامی است، که در بیانات مقام معظم رهبری به اهمیت آن پی می بریم.


دشمن همیشه به دنبال محک زدن مردم است

معاون فرماندار علی آباد کتول با اشاره به ارتباط دهه فجر و انتخابات، گفت: دشمن همواره به دنبال محک زدن مردم است، یکی از این جاهایی که دشمن روی آن حساب باز می کند 22 بهمن می باشد، هرچه راهپیمایی 22 بهمن پرشکوه تر و پرشور تر باشد، دشمن مایوس تر و بیشتر در خلسه های خود سیر خواهد کرد. لذا اگر بخواهیم به انتخابات فکر کنیم باید با حضور مردم که همیشه در تمام عرصه های کشوری حضور دارند، 22 بهمن پرشوری برگزار کنیم.

احمدی افزود: یکی از نقطه هایی که امروز دشمن به آن حمله کرده، بحث ولایت و رهبری است، یگانه فردی که درنظام اسلامی باحمایت مردم در مقابل استکبار ایستاده و این پرچم امروز در دست ایشان است و ما با حضور در راهپیمایی 22 بهمن می توانیم این حمایت را قوی تر و مستحکم تر کنیم تا ان شالله این پرچم به دست ولی عصر ( عج)برسد.

معاون فرماندار علی آباد کتول در پایان گفت: اگر بتوانیم آنچه اهداف انقلاب اسلامی است در جامعه تبیین کنیم، می توانیم جبهه انقلاب اسلامی را در مقابل جبهه استکبار جهانی تقویت کنیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه