راه اندازی کمپین برای تحمیل گزینه وزارت علوم/ روحانی اسیر قیل و قال شبکه های اجتماعی می شود؟

طرفداران پروفسور رضا منصوری با راه اندازی کمپینی در شبکه های اجتماعی از حسن روحانی رئیس جمهور درخواست کرده اند که وی را برای پست وزارت علوم معرفی کند.

به گزارش زرین نامه؛ بیست و نهمین روز از مرداد ماه سال جاری بود که رضا فرجی دانا با حضور در مجلس شورای اسلامی، لقب اولین وزیر معزول دولت یازدهم را به خود اختصاص داد تا دولتی ها فرصتی 3 ماهه برای معرفی وزیر جدید به مجلس شورای اسلامی را داشته باشند.

حسن روحانی اما بعد از ظهر همان روز از شهر اردبیل حکم سرپرستی را برای محمد علی نجفی صادر کرد فرجی دانا نیز حکم مشاور رئیس جمهور در امور علمی و آموزشی شد.

رئیس دولت یازدهم تا پایان مهلت 3 ماهه برای سرپرستی نجفی صبر نکرد و 62 روز بعد از آنکه فرجی دانا با کارت قرمز مجلس مواجه شد، وزیر پیشنهادی دولت را در شرایطی به مجلس معرفی کرد که این خبر در لابه لای اخبار پرحاشیه روزهای ابتدایی آبان ماه سال جاری چندان مورد توجه واقع نشد.

در این باره نکته جالب توجه اینجا بود که در کمتر از یک هفته از زمان معرفی وزیر پیشنهادی دولت، جلسه رای اعتماد وی نیز روز گذشته برگزار شد، اما سرانجام محمود نیلی‌احمدآبادی با 160 رأی مخالف از حضور در کابینه دولت تدبیر و امید جا ماند.

در این باره شنیده می شود طرفداران پروفسور رضا منصوری با راه اندازی کمپینی در شبکه های اجتماعی از حسن روحانی رئیس جمهور درخواست کرده اند که وی را برای پست وزارت علوم معرفی کند.

رضا منصوری در دوره ریاست جمهوری محمد خاتمی معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را بر عهده داشت.

حال باید منتظر ماند و دید که حسن روحانی در قیل و قال های به راه افتاده در شبکه های اجتماعی، بالاخره چه گزینه ای را به مسلخ مجلس می فرستد؟

منبع: دانا

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه