خدمات فوریت پزشکی در گلستان نزدیک به استانداردهای بین المللی است

زرین نامه: رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان گرگان گفت: کمک رسانی به مصدومین در بازه زمانی بین المللی انجام می شود.

 رئیس مرکز فوریت های پزشکی گرگان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه گفت: ارائه خدمات پیشرفته پیش بیمارستانی و زودهنگام اورژانس در سراسر کشور و استان یکسان است.
محمد خدادادی بیان داشت: از لحاظ خدمت رسانی به مصدومین و بیماران، 70 تا 80 درصد به استاندارد بین المللی نزدیک شده ایم.
وی گفت:کمک رسانی به مصدومین از جمله مصدومین خیابانی و درون منزل، که از طریق شماره تماس 115 با اورژانس شکل می گیرد، انجام می شود.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان گرگان تشریح کرد: با توجه به اینکه زمان تعیین شده خدمات رسانی اورژانس در درون کشور 8 دقیقه اعلام شده است، میزان زمان اقدام اورژانس های سطح استان، برای اقدام و کمک رسانی به تماس گیرندان را نزدیک به زمان کشوری و بین المللی دانست.
خدادادی افزود: همکاران ما در تمام ساعات شبانه روز میزبان خدمات رسانی به تمام مردم استان گلستان هستند و از تمام مردم استان خواستار شد از تماس های غیر ضروری با این مراکز بپرهیزند تا همکاران ما بتوانند به تماس های دیگر شروندان نسبت به بیماری های خاص اقدام کنند.
وی تشریح کرد: همچنین در بعضی از موارد پیش آمده که برخی از عموم مردم به دلیل نداشتن آگاهی کافی و در حالی که بیمار آنها وضعیت مناسبی را نداشته، بدون هماهنگی با اورژانس، بیمار خود را با وسیله شخصی به بیمارستان انتقال داده اند که باعث وخیم تر شدن حال بیمار و گاها به مرگ بیمار انجامیده است.
رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گرگان، با توجه به تجهیز تمام اورژانس های سطح استان گفت: هیچ کس به اندازه اولین شخصی که بالای سر بیمار قرار می گیرد، تاثیر گذار نمی باشد، که در این امر، مرکز فوریت های پزشکی جزء اولین ها هستند.
وی در پایان گفته های خود ازمشاوره پزشکی برای تمام مردم سطح استان خبر داد و شماره تماس 6625911 با پیش شماره ی 0171 را جهت تماس عموم مردم برای مشاوره های پزشکی، معرفی نمود.
انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه