دفاع از انقلاب اسلامی به خاک دشمنان ایران ‌کشیده شده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت خون شهدا شاهد هستیم که دفاع از انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای ایران اتفاق می‎افتد و حتی به خاک دشمنان ما نیز کشیده شده است.

به گزارش زرین نامه؛ سردار علی فدوی عصر امروز در نشست صمیمی با نمایندگان دانشجویان 67 واحد دانشگاهی استان گلستان که در سالن رشد دانشگاه گلستان برگزار شد، اظهار کرد: دو روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن در شکل‎های مختلف به دشمنی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با وجود آنکه در مسیر انقلاب اسلامی دشمن در ابعاد مختلف به مبارزه بر علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران ورود پیدا کرده است اما سیر قدرت جبهه حق افزایش پیدا کرده و هیچ وقت نه تنها متوقف نشده است بلکه روز به روز به عظمت و بزرگی آن افزوده می‎شود.

وی تصریح کرد: اگر روزی شاهد آن بودیم که در سطح خیابان‎های تهران از انقلاب پاسداری می‎کردیم و دشمن ایادی خود را در جای جای ایران اسلامی گسیل کرده بود و با کودتا و تحمیل جنگ قصد براندازی انقلاب اسلامی را داشت امروز به برکت خون شهدا شاهد هستیم که دفاع از انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای ایران اتفاق می‎افتد و حتی به خاک دشمنان ما نیز کشیده شده است.

فدوی با تأکید بر اینکه دفاع از انقلاب اسلامی فرامنطقه‎ای است، خاطرنشان کرد: سال‎های طولانی است که دشمنان ما نتوانسته‎اند به عنوان یک نیروی منسجم روند مبارزه با انقلاب اسلامی را به خصوص در ابعاد نظامی دنبال کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس محک جدی خورد و در آن زمان که صدام و متحدانش از پیروزی در جنگ علیه ایران اطمینان داشتند با اشتباه محاسباتی شکست خوردند و بر این اساس هر روز به روند نفوذ شعاع انقلاب اسلامی افزوده شد.

وی با بیان اینکه خلیج فارس به عنوان مهمترین نقطه جغرافیایی جهان است، اذعان داشت: به لحاظ ابعاد مختلف این نقطه مهمترین نقطه دنیا است و تا آینده طولانی نیز از اهمیت این منطقه استراتژیک کاسته نخواهد شد.

فدوی با بیان اینکه هدف دشمن از کنترل و عدم گسترش انقلاب اسلامی در این منطقه جغرافیایی متمرکز شده است، ابراز داشت: نه تنها هیچ نقطه‎ای در دنیا را نمی‎توان جایگزین خلیج فارس کرد و روز به روز بر اهمیت آن در دنیا افزوده می‎شود.

وی با بیان اینکه ادامه حیات دنیا در دستان خلیج فارس است، افزود: بیش از 80 میلیون بشکه نفت در دنیا روزانه مصرف می‎شود و هر روز از نقطه‎های پراکنده تولیدکننده نفت در جهان کاسته می‎شود و به همان میزان به تولید در منطقه خلیج فارس افزوده می‎شود و این مهم اهمیت این نقطه استراتژیک را دو چندان می‎کند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه