همکاری 2229 عنصر شبکه اعلام با ثبت احوال گلستان / ضرورت تاسیس اداره ثبت احوال در فاضل آباد

در همایش ثبت یاران گلستان به میزبانی اداره ثبت احوال علی آبادکتول از همکاری 2 هزار و 229 عنصر شبکه اعلام با ادارات ثبت احوال استان خبر داده شد و برضرورت تاسیس اداره ثبت احوال در فاضل آباد تاکید گردید.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول نیز در همایش همایش ثبت یاران گلستان به میزبانی شهرستان علی آبادکتول ضمن تقدیر از تلاش ثبت یاران در ثبت وقایع بیان کرد: ثبت به موقع وقایع حیاتی و ارائه آمارهای دقیق جمعیتی نقش مؤثری در رشد و آگاهی از وضعیت یک جامعه دارد.

وی تصریح کرد: مهترین بحث ثبت احوال، بررسی پرونده های افراد فاقدین شناسنامه و مشکوک تابعه ها می باشد که باید با برنامه های تنظیم شده از مرکز استان این مشکلات حل شود.

تجری مفرد در ادامه راه اندازی اداره ثبت احوال در شهر فاضل آباد را خواستار شد و گفت: با راه اندازی اداره ثبت احوال در فاضل آباد، بسیاری از مشکلات مردم در این شهر جهت انجام کارهای مرتبط به این اداره کاسته شده و دیگر وقت مردم برای طی مسیر بین دو شهر هدر نمی رود.

علی عادلی سرپرست اداره کل ثبت احوال استان گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد: ثبت یاران یکی از ظرفیت های فراسازمانی موثر در ثبت به هنگام وقایع ولادت و وفات هستند که استمرار همکاری و همراهی بیشتر آن ها ثبت احوال را به اهداف دولت نزدیک می سازد.

وی با اشاره به همکاری 2 هزار و 229 عنصر شبکه اعلام با ادارات ثبت احوال گلستان تشریح کرد: بطور کل متولیان و مسئولین 562 گورستان روستایی،35 گورستان شهری، 595 خانه بهداشت روستایی، 18 بیمارستان و زایشگاه، 1 هزار و 19 دهیار به عنوان عناصر شبکه اعلام با ادارات ثبت احوال استان گلستان همکاری و تعامل دارند.

عادلی درخصوص راه اندازی اداره ثبت احوال شهر فاضل آباد اذعان داشت: تا پایان سال تمام سعی خودمان را جهت راه اندازی این اداره در شهر فاضل آباد انجام خواهیم داد تا با کمک همه شما این امر محقق شود.

گفتنی است در پایان از ثبت یاران نمونه استان گلستان تقدیر به شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه