دوره آموزشي ايمني تردد دانش آموزان در یساقی کردکوی+تصاویر

دوره آموزشي ايمني تردد دانش آموزان مدارس حاشيه راه با عنوان"دانش آموزان و ايمني" در دهه ايمني راه ها و مسئوليت هاي ما در روستای یساقی شهرستان کردکوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ دانش آموزان دبستان حضرت خديجه (س) روستاي يساقي شهرستان كردكوي والدين آن ها در در این دوره آموزشی ضمن آموزش قوانين و مقررات ترافيكي نحوه صحيح عبور و مرور در جاده را فرا گرفتند.

مهدی ميقاني مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان با تبيين اين برنامه بیان کرد: بحث آموزش دانش آموزان در مدارس حاشيه راه ها از سال هاي متمادي و بصورت مستمر اجرا شده و ادامه دارد .

وی افزود: با توجه به روز شمار گراميداشت دهه ايمني راه ها، "روز دانش آموزان و ايمني" را در يكي از مدارس تحت پوشش آموزشي اين اداره كل و اداره كل آموزش و پرورش استان انتخاب و دوره آموزشي عملي را براي دانش آموزان و والدين آن ها برگزار كرديم.

میقانی یادآور شد: هدف ما از برگزاری این دوره آموزشی، علاوه بر نهادينه كردن رعايت قوانين و مقررات ترافيكي، ايجاد حساسيت بين پدر و مادرها نسبت به موضوع ايمني عبور و مرور فرزندان و پيشگيري از وقوع تصادف و جراحات بدني مي باشد.

وی با اشاره به اشاره به اهميت آموزش و تأثير آن در سنين كودكي گفت: عامل انساني چه به عنوان راننده و يا عابر در كاهش سوانح و تلفات بسيار موثر است که در اينجا زحمات و تلاش فرهنگيان ارج نهاده و از حسن توجه اداره كل آموزش و پرورش در اختصاص مباحث ترافيكي براي ارتقاء فرهنگي ايمني قدرداني مي کنم.

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان در پايان خاطرنشان كرد: بهتر است والدين با سرلوحه قرار دادن قوانين الگوي رفتاري مناسبي براي فرزندانشان باشند.

 

yasaghi 2.JPG - 109.01 کیلو بایت

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه