جریمه 918 میلیونی متخلفان دارویی در گلستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان گفت: متخلفان در بخش بهداشت، درمان، دارو و دامپزشکی به پرداخت 918 میلیون و 725 هزار و 600 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش زرین نامه؛ حسین حسن‎پور اظهار کرد: در هفت ماه امسال تقریبا یک‎هزار و 338 فقره پرونده در بخش بهداشت، درمان، دارو و دامپزشکی وارد تعزیرات حکومتی گلستان شد که یک‎هزار و 334 فقره پرونده مختومه شد.

وی تصریح کرد: حدود یک‎هزار و 40 فقره عدم رعایت بهداشت محیط، 268 مورد عرضه و تحویل کالای غیربهداشتی، 10 فقره عدم حضور مسئول فنی و سه مورد عدم الصاق برچسب اطلاعاتی، ثبت تخلف شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان یکی از صلاحیت‎های مهم این سازمان را در رسیدگی به تخلفات بهداشتی، دارویی و درمان برشمرد و افزود: شعبه ویژه امور بهداشتی، دارویی و درمان مامور رسیدگی به پرونده‎های این بخش است.

حسن‎پور بیان کرد: برخی تخلفات بهداشتی در جامعه علاوه بر اینکه افراد را از نظر اقتصادی متضرر می‎کند موجب به خطر افتادن سلامت جسم افراد نیز می‎شود لذا این موضوع با حساسیت ویژه‎ای مورد رسیدگی قرار می‎گیرد و با متخلفان با اشد مجازات احصاء شده در قوانین موضوعه برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بدون همکاری و مشارکت مردم هیچ کاری به نتیجه نخواهد رسید، تاکید کرد: امید به پیشرفت در هر زمینه‎ای با مشارکت مردم قابل تحقق است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای تولیدی مواد غذایی و یا داروخانه‎ها، بیمارستان‎ها، درمانگاه‎ها، مراکز درمانی، کلینیک‎ها و سایر مراکز زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی، آن را به تعزیرات حکومتی سراسر استان گزارش کنند تا با متخلفان در صورت اثبات تخلف برخورد صورت بگیرد./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه