جوانان بهترین مخاطب فرهنگ ایثار و شهادت هستند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان گفت: جوانان بهترین مخاطب فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

به گزارش زرین نامه؛ حجت‌الاسلام حسنعلی مازندرانی ظهر امروز در جمع اعضای کنگره شهدا دانشجویی استان گلستان اظهار کرد: مسیر شهدا را یک جریان مهم و اساسی بدانید و شهدا که جان و همه چیز خود در راه انقلاب و اسلام نثار کرده‌اند را گرامی بدارید.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان تصریح کرد: لازم است در جامعه کار‌ها به سمت شهدا جهت پیدا کند و لذا باید در مسیر راه شهدا و یادواره‌های شهدا هر چه در توان داریم بگذاریم و دریغ نکنیم.

شور و اشتیاق جوانان به خصوص دانشجویان به فرهنگ شهدا روز به روز بیشتر می‎شود

وی با بیان اینکه زمینه برای بزرگداشت شهدا بیش از این‌ در جامعه است، افزود: شور و اشتیاق جوانان به خصوص دانشجویان به فرهنگ شهدا روز به روز بیشتر می‎شود و به طوری که در برنامه‌های اعتکاف و سفرهای عمره مفرده استقبال دانشجویی بر تایید این موضوع رخ نمایی می‌کند.

مازندرانی با بیان اینکه زمینه فرهنگی خوبی در جامعه مهیا است، افزود: این زمینه و فضای مناسب را کسانی به وجود آورده‌اند که در مسیر انقلاب جان خود را در کف دست گذاشته‌اند و برای آرمان و اسلام خون دادند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه مجاهدت‌های شهدا موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند ایران شده ‌است، بیان داشت: بهترین مخاطب برای نهادینه ساختن فرهنگ ایثار و شهادت جوانان به خصوص جوانان دانشگاهی هستند و ما موظف هستیم از این ظرفیت برای پاسداری از آرمان‌های شهدا اهتمام بورزیم.

مسئولان برای عظمت کنگره کنگره شهدای دانشجوی تلاش بیشتری کنند

وی تصریح کرد: بیت‌المالی که در اختیار ما مدیران اجرایی قرار دارد باید در نهایت احترام به این کارهای ارزشی با مخاطبان خاصی که دارد، هزینه شود.

مازندرانی در خصوص کنگره شهدای دانشجوی اذعان داشت: کنگره شهدای دانشجوی استان با اهداف معرفی شهدای دانشجویی که الگو مناسب برای دانشجویان ما هستند در 25 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و نیاز است مسئولان ذیربط برای عظمت این کنگره و خروجی بهتر تلاش بیشتری کنند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه