دهستان مزرعه کتول تبدیل به شهر  می شود

زرین نامه: با پیگیری های نماینده مردم علی آباد کتول و بخش کمالان، روستای مزرعه کتول در راستای تبدیل به شهر جدید مزرعه کتول گامی جدی بر می دارد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، در دیدار اخیر نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور کشور، رحمت اله نوروزی خواسته مردم دهستان مزرعه کتول مبنی بر تحقق وعده دیرینه مسئولین جهت تبدیل این دهستان به شهر جدید مزرعه کتول، که سال ها پیش وعده شهرشدن آن توسط مسئولین مطرح بود، را بیان کرد.
رییس جمهور کشور نیز با درخواست نماینده علی آباد کتول درمجلس شورای اسلامی موافقت نموده و طی دستوری از وزیر کشورخواستار پیگیری و تحقیق این امر شد.
رحمت اله نوروزی در تماس تلفنی بیان داشت: در پیگیری دستور کتبی رئیس جمهور مبنی بر تبدیل دهستان مزرعه کتول به شهر، صبح امروز در دیدار با دکترمصطفی نجار وزیر کشور، خواستار پیگیری اجرای هرچه سریعتر این دستور رئیس جمهور شد.
نماینده علی آباد کتول و بخش کمالان افزود: حل معضلات و مشکلات شهرهای علی آباد کتول و فاضل آباد که مسئولین این دو شهر مدت هاست با آن دست به گریبان هستند نیز از دیگر محورهای جلسه امروز وی با وزیر کشور بود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه