پاشا: مسئولان ورزش کشور از زحمات سردار نقدی قدردانی کنند‌

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به توجه جدی به زیرساخت‌های ورزش جوانان کشور توسط سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سال‌های اخیر، از زحمات وی صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش زرین نامه؛ قربانعلی پاشا مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در مراسم تجلیل از رؤسای هیئت‌ها، مربیان و قهرمانان ورزش بسیج استان گلستان که در سالن همایش اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سال‌های اخیر توجهی جدی به زیرساخت‌های ورزش جوانان کشور داشته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه این نخستین بار بود که چنین اعتبارات خوبی در اختیار استان‌ها در راستای مسائل زیر ساخت ورزشی قرار ‌گرفته است، افزود: زیرساخت‌های موجود زمینه رشد ورزشی را در استان به وجود می‌ آورد و امید است در آینده شاهد افتخار آفرینی بیشتر ورزشکاران گلستانی باشیم.

پاشا با بیان اینکه نیاز است مسئولان ورزش کشور از زحمات سردار نقدی قدردانی کنند، افزود: من به نمایندگی از جامعه ورزش و جوانان صمیمانه از زحمات سردار نقدی فرمانده بسیج مستضعفین کشور و مسئولان سپاه استان گلستان که در رشد و ارتقاء ورزش استان کمک شایانی داشته‌اند، قدردانی می‌کنم.

پیاده‎روی بزرگ همگانی به مناسبت گرامیداشت شهدای 5‌ آذر جمعه 7 آذرماه

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان همچنین در خصوص پیاده‎روی همگانی به مناسبت گرامیداشت شهدای پنج آذر و هفته بسیج در جمعه هفت آذرماه در سطح استان گلستان گفت: این پیاده‎روی با هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداری‌ها در سطح شهرستان‌ها و حتی روستا‌های بزرگ انجام‌ می‌شود، اما در شهرستان گرگان یک نگاه ویژه داشتیم و از همه مردم خوب استان گلستان دعوت می‌کنم در این پیاده‎روی خانوادگی شرکت کنند.

ورزشکار بسیجی باید الگوی ورزشی گلستان باشند

معاون هماهنگ‎کننده سپاه نینوای استان گلستان نیز در این مراسم با بیان اینکه ورزشکاران بسیجی ما باید الگوی ورزشی استان باشند، افزود: جامعه ما نسبت به ورزشکاران علاقه‌ خاصی دارند و نیاز است ورزشکاران که با قهرمانی الگوی ورزشی برای جهان و کشور می‌شوند الگوی رفتاری در جامعه باشند.

سیدمهدی حسینی تصریح کرد: مدال قهرمانی جمهوری اسلامی ایران اسلامی برگردن شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی است که مخلصانه بدون هیچ چشمداشتی در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های انقلاب اسلامی جان خود را در سبد اخلاص نهادند و برای حفظ آبروی انقلاب و اسلام از همه هستی خود گذشتند.

شعار « استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» تغییرناپذیر است

حسینی با بیان اینکه امروز به برکت اقتدار جمهوری اسلامی دیگر گزینه نظامی روی میز مذاکره با ایران قرار ندارد، افزود: امروز در جنگ نرم رسالت ما به مراتب سنگین‎تر از هشت سال دفاع مقدس است چرا که دشمن در این جنگ نرم ناشناخته و در پشت سنگر‌های نامشخص قرار دارد.

وی با بیان اینکه شعار «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» تغییرناپذیر است، بیان داشت: در طی عمر انقلاب اسلامی دشمنان ما تغییر رویکرد‌های مختلفی در جنگ و نوع دشمنی با جمهوری اسلامی را به کار بسته‌‌اند، اما آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچگاه تغییر نکرده ‌است.

در پایان این مراسم از رؤسای هیئت‌ها، مربیان و قهرمانان ورزش بسیج استان گلستان تجلیل به عمل آمد./ فارس

انتهای پیام/م