خشم رسانه های دشمن از سخنان نماینده ولایتمدار علی آباد کتول

زرین نامه: شبکه های ماهواره ای وابسته به استکبار جهانی عصبانیت خود را از سخنان نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی پیرامون نقش اثر گذار ولایت فقیه و حمایت جدی از رهبر معظم انقلاب در صحن علنی مجلس با استفاده از ادبیات نامناسب در نقد غیر منطقی نشان دادند.

 

به گزارش خبرنگار زرین نامه، ولایت فقیه جوهره نظام اسلامی ومحور قانون اساسی است. روح و هویت نظام جمهوری اسلامی است.ولایت فقیه رکن و عمود خیمه انقلاب اسلامی است.
کارکردهای ولایت فقیه درجامعه اسلامی درعرصه های مختلف مدیریتی برکسی پوشیده نیست.


1-انسجام و وحدت درجامعه 2-تنظیم روابط بین قوا(جهت هم افزائی وایفای مسئولیت)3-ارتباط دهنده کامل بین مردم ونظام اسلامی4-هدایت و رشد جامعه 5-مدیریت کلان در عرصه های اقتصادی،سیاسی،وفرهنگی و...جامعه 6-توسعه نگاه جامع به موضوع دین اسلام وانسانیت درجامعه جهانی 7-افزایش بینش و بصیرت سیاسی جامعه8-شناسائی به موقع توطئه ها و ترفندهای استکبار و ایجاد روشنگری درجامعه اسلامی 9- و...

هرکجا ندای ولایت فقیه به عنوان یک رکن اساسی جامعه مطرح می شود و در باب اهمیت و کارکردهای آن مباحثی ارائه می گردد، بیگانگان به خشم آمده و تحمل آن را نخواهند داشت.
بدیهی است که بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی که دریافته اند دستاوردهای مهم و اساسی و هدایت جامعه با ولایت فقیه میسر است و منافع خود را با کارکردهای اساسی این رکن مهم در تضاد می دانند، هجمه بی حد و حصری را برعلیه آن طراحی و اجرا نمایند.
به همین جهت اخیرا رحمت اله نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول، در نطق مهم خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی. در شرایط خاص جامعه، پیرامون نقش اثر گذار ولایت فقیه و حمایت جدی از رهبر معظم انقلاب را به عنوان یک نماینده ولایتی از طرف مردمی ولایتمدار و ارزشی بیان نمودند، که در پی این نطق علنی، برنامه تلویزیونی... از شبکه ... که توسط ایادی استکبار جهانی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی حمایت و مدیریت می شود، به خشم آمده و آن را به صورت ادبیات نامناسب مورد نقد غیر منطقی قرار داده است که این نشان از عصبانیت توام با جاهلیت و عدم درک صحیح آنها از جایگاه ولایت فقیه و رهبری در نظام جمهوری اسلامی است.
لازم است که دراینجا به آنها یاد آوری مجدد شود که مردم ایران با اعتقاد راسخ و معنوی نسبت به ولایت فقیه آن را بعنوان رکن اساسی ومهم جامعه اسلامی می دانند.

برگرفته از:
پایگاه اطلاع رسانی رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه