اعلام قیمت جدید نان در گلستان

از سوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، نرخ جدید نان در این استان اعلام شد.

به گزارش زرین نامه؛ حسینقلی قوانلو اظهار کرد: با توجه به اینکه نرخ نان در سال‎های 1391 و 1392 در گلستان افزایش نداشت، برای کمک به نانوایان قیمت‎های جدید ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: قیمت نان بربری با وزن چانه 470 گرم به قیمت 500 تومان، نان لواش با وزن 180 گرم به قیمت 200 تومان، نان سنگک با وزن 550 گرم به قیمت 700 تومان و نان تافتون با وزن 320 گرم به قیمت 400 تومان به مردم عرضه خواهد شد.

* نحوه کیفیت نان در گلستان نظارت می‎شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه گشت‎های مشترک از فردا 16 آذرماه در دو نوبت صبح و عصر در استان فعال است، افزود: نحوه کیفیت نان با فعال شدن گشت‎های ویژه در استان نظارت می‎شود.

قوانلو تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‎توانند از طریق تماس با شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موارد و مشکلات را منعکس کنند.

وی با اشاره به وضعیت نرخ نان در استان گفت: با توجه به اینکه نرخ نان به مدت سه سال در گلستان ثابت بود، افزایش قیمت هزینه‎ها، فشار زیادی به نانوایان وارد و این مسائل بروز تخلفات را در این صنف رقم زده بود؛ همچنین به دلیل اینکه اجرت تبدیل گندم به آرد تغییر نیافته بود و کارخانه‎های آرد در این راستا متضرر می‎شدند نسبت به افزایش قیمت نان مبادرت شد.

قوانلو بر لزوم کیفیت نان تولیدی در نانوایی‎های استان تاکید کرد و بیان داشت: با نانوایانی که نان را با قیمتی بیش از نرخ مصوب عرضه کنند، برخورد جدی صورت خواهد گرفت./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه