رونمایی روحانی از یک لقب جدید برای منتقدان

رئیس جمهور در مراسم روز دانشجو در سخنان خود از یک لقب جدید برای منتقدان رونمایی کرد و منتقدان دولت را تازه به دوران رسیده‌هایی خطاب کرد که بهتر است نگران ارزش‌های اسلام و انقلاب نباشند!

به گزارش زرین نامه؛ روز دانشجو در سال 93 را از برخی جهات باید روزی منحصر بفرد دانست. مراسمی که سخنرانی تعدادی از منتقدین دولت تدبیر و امید در دانشگاه‌های مختلف به شکلی بی‌سابقه لغو شد که از آن جمله می‌توان به لغو سخنرانی حسین شریعتمداری در دانشگاه امیرکبیر، سخنرانی سیدمحمود نبویان نماینده مجلس شورای اسلامی در دانشگاه آزاد اراک و حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی روز گذشته در دانشگاه صنعتی قم اشاره کرد.

در این میان مراسم اصلی روز دانشجو که طبق سنتی دیرین همه ساله با سخنرانی رئیس جمهور برگزار می‌شود نیز فارغ از محتوای قابل تامل سخنان روحانی با برخی حواشی همراه بود که از آن جمله می‌توان به انصراف برخی از تشکل‌های دانشجویی از سخنرانی 3 دقیقه ای! و اعتراض به نحوه برگزاری این مراسم یک طرفه اشاره کرد.

اما روحانی که پیش از این نیز بارها منتقدان را با القابی مانند بی‌شناسنامه، بیکار و بی‌سواد نواخته و آنها را به جهنم حواله داده بود،در روز دانشجو نیز ازاین فرصت استفاده کرده و در حالی که بارها تاکید کرد دولت از نقد استقبال می‌کند، در سخنان خود منتقدان دولت را تازه به دوران رسیده‌هایی خطاب کرد که بهتر است نگران ارزش‌های اسلام و انقلاب نباشند!

با تمام تفاسیر باید به رییس محترم جمهور واقعه مناظره انتخابات ریاست جمهوری را یادآوری کنیم که ایشان خود را حقوقدان معرفی کردند و.... و چه نیکوست ایشان با توجه به نص صریح قرآن که به پیامبر خود سفارش می کند با مردم مهربان باش و اگر سنگ دل باشی مردم از اطرافت پراکنده می شوند و.... تمامی انتقادات را دلسوزانه بداند و دست آنان را به گرمی بفشارد چرا که ناخدای بیدار کشتی انقلاب –مقام معظم رهبری – به طور کامل اشراف به مسائل دارد ضمن اینکه معظم له در فرمایشات خود مسئولان را به داشتن سعه صدر در برابر انتقادات توصیه فراوان نموده اند و چه نیکوست که ای کاش ایشان به جای این حرفها به پرونده تازه مکشوفه فساد اخیر مالی که رسانه ای شده رسیدگی بیشتری کنند.به امید روزهای بهتر برای ایران عزتمند./گل رامیان

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه