اجرای طرح زمستانه پلیس‎راه در گلستان

طرح زمستانه پلیس‎راه استان گلستان از امروز در سطح استان گلستان با به‌کارگیری تمام امکانات و نیروها آغاز خواهد شد.

به گزارش زرین نامه؛ علیرضا قدمی سه‌شنبه شب در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: طرح زمستانه پلیس‎راه استان گلستان از فردا (چهارشنبه) با به‌کارگیری تمام امکانات و نیرو در سطح استان گلستان اجرا می‎شود.

وی ادامه داد: این طرح از صبح چهارشنبه با اجرای رزمایش توانمندی‎های پلیس و دیگر دستگاه‎های مرتبط با طرح همانند هلال احمر، اداره راه و شهرسازی، اورژانس در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان آغاز خواهد شد.

رئیس پلیس‎راه فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به تلاش پلیس برای کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن خاطرنشان کرد: خوشبختانه با به‌کارگیری روش‎ها و امکانات مختلف و با توجه به جدیت پلیس در امر برخورد با تخلفات حادثه‎ساز، از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد کاهش چشمگیر کشته‎های ناشی از سوانح رانندگی در سطح جاده‎های استان گلستان بوده‎ایم.

قدمی تاکید کرد: بر اساس آمار هفت ماه نخست سال جاری که از طریق پزشکی قانونی استان ارائه شده است، در سطح استان شاهد کاهش 18 درصدی کشته‎ها و 19 درصدی مجروحان سوانح رانندگی در سطح جاده‎های استان گلستان بوده‎ایم.

وی اضافه کرد: همچنین بر اساس آمار 8 ماهه مرکز کنترل و فرماندهی انتظامی استان، کشته‎های ناشی از سوانح رانندگی در سطح جاده‎های استان 22 درصد کاهش و مجروحان نیز 19 درصد کاهش داشته است.

تلاش پلیس گلستان برای ثبت رکورد در کاهش تصادفات جاده‌ای

رئیس پلیس‎راه فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: تلاش داریم تا با همکاری تمامی دستگاه‎های مرتبط در امر فرهنگ‎سازی در امر رانندگی، امداد و نجات سوانح جاده‎ای و مشارکت بسیار مهم مردم در فصل زمستان کمترین سوانح رانندگی و همچنین تلفات ناشی از آن را در سطح جاده‎های استان داشته باشیم.

قدمی بیان کرد: مشارکت مردم در مسائل مختلف و بخصوص در حوزه ترافیک و راهنمایی و رانندگی بسیار نقش تعیین‌کننده و تاثیرگذاری را در کاهش تلفات سوانح رانندگی دارد.

وی متذکر شد: در صورتی که همراهی مردم و فعالیت خوب رسانه‎ها که نماینده افکار عمومی هستند در امر فرهنگ‎سازی استفاده از کمربند ایمنی و مسائل پیرامون فرهنگ رانندگی وجود نداشت، شاید این موضوع تاکنون برای شهروندان مشکل‎ساز می‌شد و افزایش بیش از پیش آمار سوانح رانندگی و تلفات ناشی از آن را در جامعه شاهد بودیم.

قدمی در پایان ابراز کرد: امیدواریم زمستان امسال، استان گلستان در خصوص کاهش سوانح رانندگی و تلفات ناشی از آن رکورددار باشد و بتوانیم در مقابل مردم شریف که همیشه لایق بهترین خدمات هستند با ارائه خدمتی صادقانه و شبانه‎روزی، ایام خوشی را برای سفر شهروندان فراهم کنیم./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه