با وجود اسپانسر قطعا سهمیه المپیک را می‌گیرم/ماهیانه 3 میلیون تومان هزینه مکمل غذایی دارم

قایقران تیم ملی کشورمان گفت: تنها مشکلن در حال حاضر جذب اسپانسر است و اگر این شرایط فراهم شود قول می‌دهم سهمیه المپیک را بگیرم.

به گزارش زرین نامه؛ عادل مجللی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از بازی‌های اینچئون، دوره انتقالم یک ماه طول کشید و بعد تمریناتم را آغاز کردم.

وی ادامه داد: تمریناتم را با توجه به اینکه هنوز اردوی تیم ملی آغاز نشده بود با تیم کایاک شروع کردم و در حال حاضر هم در حال گذراندن دوره تخصصی هستم و تمرینات خوبی را هم تا به امروز پشت سر گذاشتم.

مجللی تاکید کرد: این روزها اردوهای برون مرزی در حال انجام است و هیئت قایقرانی استان گلستان و اداره کل ورزش و جوانان کمک‌هایی را برای انجام تمرینات به من دارند و از طرفی هزینه‌هایی را هم خودم انجام می‌دهم.

برای سهمیه المپیک باید جزء 8 نفر برتر جهان شوم

قایقران تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: 53 کشور برای کسب سهمیه المپیک با هم رقابت می‌کنند و اگر من بخواهم سهمیه المپیک را بگیرم باید جزء 8 نفر اول جهان شوم که تحقق این امر هم هزینه دارد و هم نیاز به انگیزه مضاعف است.

مجللی تاکید کرد: از ابتدای بهمن ماه سال جاری به اردوی پرتقال خواهیم رفت و یک ماه بعد از آن نیز به اردوی لهستان خواهیم رفت و پس از آن به ایران باز می‌گردیم و بعد هم دوباره به لهستان می‌رویم.

وی در خصوص مشکلات و مسائل پیش رویش گفت: تا به امروز نشده که بدون مشکل باشم؛ با توجه به اینکه هیئت قایقرانی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان  کمک‌هایی را از نظر مالی به من دارند اما این کمک‌ها جوابگوی خرج‌ها و نیازهای من نیست.

ماهیانه 3 میلیون تومان هزینه مکمل غذایی دارم

قایقران تیم ملی کشورمان تصریح کرد:یکی از دغدغه‌هایم برای حل مشکلات جذب اسپانسر است و یکی از هزینه‌هایم که هزینه مکمل‌های غذایی من است ماهیانه 3 میلیون تومان می‌شود.

مجللی تاکید کرد: تمام قایقرانان تیم ملی اسپانسر دارند و حتی یکی از بازیکنان در حال حاضر با کمک اسپانسر در یکی از کشورهای خارجی در حال تمرین است.

وی افزود: تا شروع مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک اگر اسپانسر 20 میلیون تومان کمک کند در کنار هزینه‌هایی که خودم هم انجام می‌دهم بسیاری از مشکلاتم حل خواهد شد و به خوبی تمرین می‌کنم.

قایقران تیم ملی کشورمان گفت: اگر این شرایط برایم فراهم شود قول می‌دهم سهمیه المپیک را بگیرم و نمی‌گذارم این سهمیه براحتی از دستم برود اما اگر شرایطم خوب نباشد نمی‌توانم چنین قولی بدهم.

مجللی ادامه داد: من این موضوع را به مدیرکل ورزش و جوانان استان هم انتقال دادم و این نکته هم بسیار مهم است که استان گلستان تا به امروز برای شرکت در مسابقات المپیک نماینده‌ای را نداشته و در حال حاضر تنها امید استان از رشته قایقرانی است.

وی در پایان ابراز کرد: امروز بسیاری از کارشناسان تنها بر روی سهیمه المپیک من اطمینان ندارند و آنها حتی بر روی کسب مدال المپیک از سوی من سرمایه‌گذاری می‌کنند و من هم در خودم می‌بینم که بتوانم سهمیه المپیک را بگیرم./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه