دشمن اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد / نگران آینده نظام و انقلاب ‌نیستیم‌ / حول محور رهبری‌ از ایران دفاع کنیم‌

آیت‌الله سیداحمد خاتمی گفت: ما باید با حضور همه‌جانبه در صحنه‌های مختلف، نظام اسلامی را تقویت کنیم‌ و خدایی ناکرده اگر مشکلی پیش بیاید، دشمن اصولگرا و اصلاح‌طلب را از بین می‌برد.

به گزارش زرین نامه؛ آیت‌الله سید‌احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران با بیان آیاتی از قرآن کریم و با ذکر قطعه شعری از فواد کرمانی در وصف شهید و شهادت گفت: شهدا از بهترین انسان‌ها بودند که برای دفاع از ارزش‌های والای انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی مردم شهرستان زرند را مردمی ولایتمدار دانست و بیان داشت: مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان زرند در طول دوران انقلاب اسلامی، جبهه و جنگ و پشت جبهه حماسه‌های عظیمی را آفریدند.

خاتمی با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم عنوان کرد: پیام این مجالس بیعت با شهیدان است و اینگونه مجالس در واقع رزمایش و مانور پیگیری آرمان‌های شهیدان والامقام است که بگوییم، ای شهیدان راهتان پر رهرو است و این ملت تا آخرین قطره خون خود در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب می ایستد تا پرچم شما به زمین نیفتد.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان عاشق خدا و جبهه، معنویت و نماز اول وقت و دعای توسل دیدنی بودند و فضای آن روز فضای معنویت و اخلاص و عاشق بیقرار خداوند بودند.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: توصیه شهدا نماز اول وقت و با جماعت بود، شهیدان ما عاشق اهل‌بیت (ع) بودند و این مجالس سازنده جان و روح است و تاثیر آن از چهل کلاس عقیدتی بیشتر است.

خاتمی گفت: چرا امام خمینی (ره) فرمودند محرم و صفر را زنده نگه دارید، زیرا در محرم و صفر اسلام زنده مانده است و ویژگی‌های بارز شهیدان حفظ نظام اسلامی ‌بود، شهیدان اعتقاد داشتند که این نظام الهی پرچم سید‌الشهدا را بلند کرده است و این راه جدش را ادامه می‌دهد‌.

‌وی ادامه داد: شبکه‌های ماهواره‌ای ضد‌انقلاب القا می‌کنند که نظام اسلامی ‌شکست خورده ‌است و از اول انقلاب سال به سال امید شکست انقلاب اسلامی را می‌دهند‌ که به برکت خون شهدا‌، نظام اسلامی ما روز به روز نظامی مستحکم‌تر شده و این تجلی آرمان شهیدان است.

خاتمی خاطرنشان کرد: افق این انقلاب روشن است و امید داریم که ان‌شاءالله در آینده این نظام، ظهور امام زمان (عج) است و ما از آینده نظام و انقلاب نگران نیستیم.

وی گفت: ما باید با حضور همه‌جانبه در صحنه‌های مختلف، نظام اسلامی را تقویت کنیم‌ و خدایی ناکرده اگر مشکلی پیش بیاید، دشمن اصولگرا و اصلاح‌طلب را از بین می‌برد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هفته وحدت در ماه ربیع‌الاول افزود: باید حول محور رهبری، شیعه و سنی با وحدت بیش از پیش از نظام و مملکت اسلامی خود دفاع کنیم، زیرا خط امام و ولایت‌فقیه و قانون اساسی را قبول داریم./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه