تلاش شبکه های ماهواره ای از هم پاشیدن بنیان خانواده و فرهنگ اسلامی است

یک کارشناس سیاسی گفت: شبکه‏ های ماهواره ای با پخش برنامه ‏ها و فیلم‏ ها و سریال‏های هدفمند در تلاشند تا بنیان خانواده را متلاشی و اصل فرهنگ اسلامی را نابود کنند.

به گزارش زرین نامه؛ ابوالفضل دربانیان کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار ماهواره را یکی از دستاویزهای پیدای دشمن در جنگ نرم دانست و افزود: متأسفانه بسیاری از خانواده‏های ایرانی خواسته یا ناخواسته جذب ماهواره شده و از این دشمن مرموز در خانه خود استفاده می‏کنند.

وی به تهدیدات نرم دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: استکبار جهانی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، جنگ نرم را انتخاب کرده است و با ابزار فرهنگی، هنری، ورزشی و رسانه‏ای تلاش می‏کند تا جامعه را به سمت اهداف از پیش تعیین شده خود هدایت کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ماهواره یکی از ابزارهای رسانه‏ای و قدرتمند دشمن است که تلاش دارد در جامعه ایرانی اسلامی آن را گسترش داده و با تبلیغات خود توجه همه را به سمت آن معطوف کند تصریح کرد: دشمن با رنگ و لعاب زیبا و تبلیغات فریبنده و با تخریب ذهن و تفکر افراد جامعه در تلاش است تا اهداف و مقاصد شوم خود را اجرایی کرده و از نیروهای خود علیه انقلاب اسلامی استفاده کند.

دربانیان یکی از اهداف دشمن از استحاله فرهنگی توسط ماهواره را دور کردن جامعه از سبک زندگی اسلامی و سوق دادن به سمت زندگی منحط غربی عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه‏های ماهواره‏های فارسی‌زبان با اهداف مورد نظر اداره‌کنندگان آن پیش می‏رود وگردانندگان این شبکه‏های ماهواره‏ای افرادی خودفروخته و نیازمند هستند که برای این کار تحت استخدام سرویس‏های جاسوسی آمریکا و اسرائیل خواسته یا ناخواسته درآمده‏اند و برای استکبار کار می‏کنند.

دربانیان با تاکید بر اینکه در ماهواره فقط به افکار و رفتار جامعه هدف توجه و با افکار و عقاید افراد بازی می‏شود گفت: گروه هدف بعد از مدتی ناخواسته کارها و برنامه‏های آنها را انجام داده و با توجیهات بی‏پایه و اساس آنها پیش می‏روند.

این کارشناس مسائل سیاسی در رابطه با اهداف برخی از شبکه‏های ماهواره‏ای فارسی‌زبان افزود: تلاش این شبکه‏ها با پخش برنامه‏ها و فیلم‏ها و سریال‏های هدفمند در آن است تا بنیان خانواده را متلاشی و اصل فرهنگ اسلامی را نابود کنند.

وی با بیان اینکه وقتی خانواده از هم پاشید به جامعه تعمیم پیدا کرده و جامعه نیز آرام آرام به سمت ناهنجاری‏های مختلف پیش می‏رود بر بصیرت و آگاهی افراد تاکید داشت و تصریح کرد: باید بصیرت داشت و با نگاه درست به اهداف دشمنان اندیشید و دانست که دشمن آنچه برایش مناسب باشد را ترویج می‏کند و ماهواره یکی از آن ابزار مورد علاقه استکبار است که هیچ‌گاه تحریم و تعطیل نخواهد شد.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه