یلدای امسال متفاوت است/ یلدای امسال مصادف است با رفتن پیامبر مهربانی

یلدای امسال متفاوت است/ یلدای امسال مصادف است با رفتن پیامبر مهربانی پیامبری که حدیث عشق ،عطوفت حدیث مهربانی را بردل ما جا گذاشت پیامبر نور و رحمت پیامبری که مهربانی و دل رحمی امروزمان میراث جاودان از اوست او نوازنده عشق،رحمت و کرامت بود.

به گزارش زرین نامه به نقل از صبح کویر، ثانیه ها ، دقیقه ها و ساعت ها تبدیل می شه به روزها ،هفته ها،و سال ها و این زمان ها همه از پی هم می گذرد ، می گذرد، می گذرد و اگر خاطره ای نباشد هیچ ثانیه ای ماندگار نمی شود.

این روزها بی تامل می رود تا برسد به شبی که بلندترین شب سال است شبی که بعد از تابستان گرم ، بهار سبز ، پائیز رنگارنگ می آید شبی که ستاره هایش، ماهش، آسمانش همتای شبهای پیش است و اما شب یلدا سردترین و بلندترین شب سال باشد اما برای ما ریگانی ها گرم ترین و کوتاه ترین و یکی از مهربان ترین شب های سال است ما دلمان مثل کویرمان گرم است و یلدا را بهانه می کنیم برای گرم شدن خانه هایمان و تقسیم مهربانی هایمان به هم.

این ها همه را گفتم اما یلدای امسال متفاوت است/ یلدای امسال مصادف است با رفتن پیامبر مهربانی پیامبری که حدیث عشق ،عطوفت حدیث مهربانی را بردل ما جا گذاشت پیامبر نور و رحمت پیامبری که مهربانی و دل رحمی امروزمان میراث جاودان از اوست او نوازنده عشق،رحمت و کرامت بود.

اگر او نبود امروز نه یلدای بود و نه محبتی او رسول مهر و مهربانی بود و باز هم شب یلدا همزمان با شهادت امامی که مظلومانه زیست ،مظلومانه رفت امامی که تنها ماون امن او شد مکان شهادتش و انیس اوشد باعث شهادتش امام حسن.

درست است شب یلدا دورهم نشینی ،حافظ خوانی، تخمه شکستن و هندوانه خوردنش جاری و ثاری بوده ولی امسال یلدا حرمت دارد حرمت عزیزترین ها را باید نگه داشت حرمت محمد بنده عزیز خدا حرمت امام سخاوت و کرامت فرزند بانوی دوعالم را من و ما همه ریگانی ها امسال محبت و عشقمان را با هم تقسیم می کنیم اما بر سر سفره پیغمبر نور و امام مهربانی سفره ای که از یاد خدا لبریز خواهد شد و ماندگارترین شب عمرمان خواهد بود یلدای امسال را قدر بدانیم چون عجین شده با یاد بهترین و عزیزترین های خدا.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه