تدوین کتاب تبیین فتنه 88 با عنوان "غبار" درعلی‌آبادکتول

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان علی‌آباد کتول در آستانه سالروز حماسه 9 دی کتابی در جهت تبیین فتنه 88 با عنوان "غبار" تدوین کرد.

به گزارش زرین نامه؛ دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان علی آباد کتول در آستانه سالروز حماسه 9 دی کتابی در راستای تبیین فتنه88 با عنوان "غبار" را تدوین کرد که همزمان با 9دی چاپ و انتشار می‌یابد.

مصطفی فندرسکی، مسئول بسیج دانشجویی علی آباد کتول در رابطه با این کتاب گفت: این کتاب در 76 صفحه و سه فصل طراحی شده است که با بیان تاریخ و محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری به تبیین پشت پرده فتنه88 می‌پردازد که در مقدمه، ریشه فعالیت‌ها و فعالان فتنه را علنی می‌سازد.

فندرسکی افزود: در فصل اول این کتاب به محورهایی نظیر چیستی فتنه، اهداف و محورهای فتنه، عوامل و نقش بیگانگان و عوامل خارجی و خواص مردود داخلی، برکات فتنه و ضرورت بصیرتمندی پرداخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در فصل دوم کتاب پیشینه فتنه در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران تبیین می‌شود و در آن فتنه‌هایی نظیر فتنه ملی گراها، فتنه منافقین، فتنه خلق مسلمان، فتنه روحانیت زدایی، فتنه فرهنگی، فتنه سازندگی و فتنه توسعه سیاسی برای دانشجویان و مسئولان تشریح خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان علی آباد کتول در رابطه با موضوعیت‌های فصل سوم کتاب "غبار" نیز بیان داشت: در فصل انتهایی به کودتای مخملی و بروز فتنه کثیف سال88 و زوایای آن نظیر کانون مدیریت خارجی، ارتباط داخل با خارج، گام آغازین دعوت به شورش، پروژه تقلب برای واژگونی نظام، چگونگی مهار فتنه، خلق حماسه9دی، معنا و مفهوم 9 دی و اینکه نباید به فتنه گران رای داد پرداخته شده است که امید می‌رود با روشنگری‌های منطقی، دست فتنه و فتنه گران از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قطع و کوتاه شود./دانشجو

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه