کسانی که فتنه را انکار می کنند کور هستند/همچنان خواهان اعدام سران فتنه هستیم/خاتمی هم یکی از سران فتنه است/فائزه هم باید محاکمه شود/مادر حسین از فراغ فرزندش حال خوبی ندارد

در شهید «حسین غلام کبیری» گفت: ما درقبال خون فرزند شهیدمان چیزی نخواسته و حتی پول و یا موقعیتی هم نمی‌خواهیم و تنها خواسته ما این است که سران فتنه انشااله به حق معصومین و اهل بیت علیهم السلام، محاکمه و نابود شوند.

به گزارش زرین نامه؛ حسن غلام کبیری، پدر شهید «حسین غلام کبیری»، یکی از شهدای فتنه 88 در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، اظهار داشت: خون فرزند شهید من در جریان فتنه 88 بی گناه در راه دفاع از نظام به زمین ریخته شد و او گناهی نکرده بود.

وی گفت: الان 5سال از شهادت فرزندم می‌گذرد و برخلاف اعترافات یک نوجوان 16 ساله در خصوص کشتن فرزند شهیدم، قاتل پسرم پس از دوسال و نیم در حال حاضر از زندان آزاد شده است؛ این در حالی بود که این نوجوان 16 ساله از فتنه‌گران بود و با دستبند سبزی که به دست داشت فرزند مرا بی گناه به شهادت رساند.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» افزود: دادگاه اولیه هم اعلام کرد که با احتمال 99 درصد این فرد قاتل فرزند من بوده است ولی دادگاه در نهایت این فرد را تبرئه کرد و پرونده فرزندم بسته شد؛ این در حالی بود که وی حتی گواهینامه هم نداشت.

غلام کبیری خاطر نشان کرد: ما از فتنه‌گران اصلی که همان میرحسن موسوی و کروبی بودند به دیوان عالی کشور شکایت کردیم و خواستیم که این موضوع را پیگیری کنند و پرونده مربوط به این جریان را به قم فرستادند و در نهایت نتیجه‌ای نداشت.

وی با اشاره به این موضوع که بعد از گذشت 5 سال که سران فتنه را محاکمه نکردند، این افراد پر رو تر شده اند، تصریح کرد: باید این افراد که خون جوانان ما را بی گناه بر زمین ریختند اعدام شوند و یا اینکه از مملکت ما بیرون بروند؛‌چرا که جمهوری اسلامی ایران جایی برای سران فتنه ندارد و یا باید توبه کنند و یا از ایران بروند.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» گفت: اگرچه 5 سال از فتنه 88 گذشته است، اما من همچنان بر سر مواضع قبلی خود در خصوص اعدام سران فتنه و محاکمه آنها ایستاده ام و معتقدم خون فرزند شهیدم در راه دفاع از نظام به زمین ریخته شد.

غلام کبیری با بیان اینکه خاتمی هم یکی از سران فتنه است، افزود: خاتمی هم در این فتنه در کنار بقیه سران فتنه نقش داشته است و باید او را هم در کنار دیگران محاکمه کنند؛ سران فتنه را در جایی نگه داشته اند و می‌خورند و می خوابند و پروار می‌شوند و در خانه خود زندگی می کنند.

وی تأکید کرد: در این میان هیچ فکری به حال فرزند من و دیگر جوانانی که در فتنه 88 بی گناه شهید شدند نشده است و امیدوارم که خون فرزندان ما پایمال نشود؛ سران فتنه باید نابود شوند.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» خاطرنشان کرد: نه تنها قوه قضائیه، بلکه رئیس جمهور هم در رسیدگی به پرونده سران فتنه کوتاهی کرده است و گرنه سران فتنه باید تا کنون محاکمه و اعدام می‌شدند.

غلام کبیری یادآور شد: در دادگاه آخر که در خصوص پرونده فرزند من تشکیل شده بود، اجازه صحبت به من و وکیل پرونده فرزندم داده نشد و فقط آنها صحبت کردند و در نهایت قاتل فرزندم تبرئه شد؛‌اما من قاتل فرزندم را به خداوند واگذار کرده ام چون به جز خدا کسی را نداریم.

وی هم چنین گفت: یک بار بیشتر به دیدار رهبری نرفتم که سلام و احوال پرسی کوتاهی داشتم با ایشان و چند بار دیگر هم تقاضای دیدار با رهبری را داشتم که متأسفانه نتواستم ایشان را ببینم.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» افزود: رئیس جمهور هم همشهری ما است؛ چرا که ما هم از اهالی سمنان هستیم و اگر قبول داشته باشند دوست دارم با او هم صحبت کنم و در مورد فرزند شهیدم با او صحبت کنم و از او بخواهم نگذارد خون فرزند شهید من پایمال شود.

غلام کبیری در خصوص اینکه برخی فتنه را قبول نداشته و به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند اظهار داشت: این افراد چشمشان کور بود که فتنه در سال 88 را ندیدند؟ این افراد کور بودند که رقص و پایکوبی در روز عاشورا را ندیدند؟ آیا این افراد آتش زدن مساجد، قرآن و عکس امام را توسط فتنه‌گران ندیدند که ادعا می‌کنند فتنه ای رخ نداده است؟

وی همچنین گفت: در واقع این افراد به نظام جمهوری اسلامی، به انقلاب و به خاک وطن خود ظلم بزرگی کردند؛ این یک ظلم بزرگ سیاسی و فرهنگی بود؛ در کشوری که اسلامی است، سران فتنه مغز چند نفر را شستشو داده و آنها را به خیابان‌ها آوردند.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» تصریح کرد: عده ای در این میان پول گرفتند و خیابان‌ها را به آشوب کشاندند و امنیت کشور را برهم زدند که یکی از آنها دختر هاشمی رفسنجانی بود.

غلام کبیری یادآور شد: فائزه هاشمی با حمایت پدرش که الان در کناری نشسته است به خیابان‌ها آمد و مردم را دعوت به اغتشاش کرد؛ چرا امروز به هاشمی و دخترش چیزی نمی‌گویند؟

وی همچنین افزود: یکی از شعار های مردم در نهم دی ماه علیه هاشمی رفسنجانی بود و خواسته مردم رسیدگی به وضعیت و محاکمه فرزندان وی بود؛ اما امروز فرزندان وی آزادانه هر کاری می‌کنند.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» در ادامه گفت: بیش از 5 سال است که فرزندم از میان ما رفته است و زندگی ما به هم ریخته است؛ نه خواب، نه خوراک و نه زندگی برای ما باقی مانده است؛ این روزها قلب ما شکسته است و تنها با محاکمه سران فتنه قلب ما آرام می گیرد.

غلام کبیری اذعان داشت: در دولت جدید هیچ کس با ما تماسی نگرفت و کسی پیگیر خون به ناحق ریخته شده فرزند ما نبوده است؛ حتی احمدی نژاد هم در دولت قبلی سراغی از ما نگرفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نگرانی‌های پسر من قبل از شهادتش این بود که مملکت به دست افراد سودجو نیفتد و این سران فتنه مردم را گول نزنند؛ اما این روزها احمدی نژاد هم سکوت کرده و دیگر حرفی از فتنه 88 نمی‌زند.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» در مورد اوضاع زندگی خود بدون فرزند شهیدش گفت: مادر شهید غلام کبیری هم حالش بسیار بد است و از فراغ فرزند شهیدش این روز ها حال خوبی ندارد؛ نه غذا می خورد و نه خوابش می‌برد؛ شبانه روز گریه می کند و مسببان اصلی شهادت فرزندمان را نفرین می‌کند.

غلام کبیری با بیان اینکه زندگی ما در طول این 5 سال به هم ریخته است و مادر شهید غلام کبیری هر روز بر سر مزار فرزندش حاضر می شود و قبر فرزندمان را در آغوش گرفته و گریه می‌کند افزود: حرف اول و آخر ما با گذشت 5 سال یکی است و آن هم اعدام سران فتنه است که علاوه بر پر پر کردن فرزندان ما، با آبروی نظام بازی کردند و در حق همه مردم کشور ظلم بزرگی روا داشتند.

وی با اشاره به وضعیت حجاب و عفاف در کشور گفت: این روز ها می شنوم که عده ای موضع هایی خلاف اصول انقلاب می‌گیرند و وضعیت حجاب اوضاع نا به سامانی در جامعه دارد؛ وضعیت حجاب دختران و پسران امروز ما وضعیت مناسبی نیست.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» تأکید کرد: خوشبختانه سایه مقام معظم رهبری بر سر مملکت ما است و هرچه مقام معظم رهبری دستور بفرمایند آماده اجرای دستورات ایشان هستیم؛ اگر رئیس جمهور انقلابی باشد و مملکت را دوست داشته باشد هم پیرو رهبری خواهد بود و تابع امر ایشان می‌شود.

غلام کبیری افزود: مسئولین باید نگهدار این انقلاب باشند؛انقلابی که به سختی به آن رسیده ایم، 8سال جنگ تحمیلی و این همه شهید برای انقلاب طی این 8سال و بمب گذاری های مختلف در کشور همه باعث شده است تا این انقلاب ریشه دار تر از همیشه باشد و مسئولین هم باید حرمت خون این شهدا را نگه دارند و این پشتوانه را در نظر داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: ما درقبال خون فرزند شهیدمان چیزی نخواسته و حتی پول و یا موقعیتی هم نمی‌خواهیم و تنها خواسته ما این است که سران فتنه انشااله به حق معصومین و اهل بیت علیهم السلام، محاکمه و نابود شوند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه