نمایندگان همچنان پیگیر تفحص از سازمان محیط زیست هستند / پاسخ های محیط زیست قانع کننده نبود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از قانع نشدن نمایندگان درخواست کننده از پاسخ این سازمان خبر داد و گفت: نمایندگان درخواست کننده تا رسیدن به نتیجه مطلوب همچنان پیگیر تفحص از سازمان محیط زیست است.

به گزارش زرین نامه؛ رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول درمجلس شورای اسلامی ، درباره آخرین وضعیت پرونده تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست، افزود: با توجه به درخواست عده‌ای از نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست، پاسخ 48 صفحه‌ای به کمیسیون کشاورزی از سوی این سازمان ارسال شد و بر اساس آن بررسی هایی در کمیسیون صورت گرفت.

نماینده مردم علی‌آباد کتول درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه نمایندگان از پاسخ 48 صفحه‌ای سازمان محیط زیست قانع نشدند و لذا درخواست تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست را همچنان پیگیری خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: بدون‌شک همچنان تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست را پیگیری خواهیم کرد تا به نتیجه مطلوب دست یابیم بر این اساس قرار است که این درخواست در کمیسیون کشاورزی مطرح شود و سپس در دستور کار صحن مجلس قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اعتبار سالیانه تالاب میانکاله بهشهر، مرداب انزلی و همچنین تالاب آشوراده بندرترکمن از سال 85 تاکنون، علت مرگ پلنگ‌های خریداری شده از کشور روسیه و جلوگیری از جذب نیروهای استانی ستادی و عملیاتی از سال 85 تاکنون بخش دیگری از دلایل مطرح شده از سوی طراحان تحقیق و تفحص است.

همچنین تعداد صنایع ساخته شده بدون مجوز محیط زیست از سال 1380 تاکنون، تعداد کارشناسان متخصص استخدامی و قراردادی به ویژه در حوزه نفت و گاز، دلیل جابه جایی مدیران به ویژه مدیران ستادی و همچنین نحوه هزینه کرد بودجه‌های تخصیصی در سازمان محیط زیست از محورهای این تحقیق و تفحص از سازمان حفاظت محیط زیست مطرح شده است./خانه ملت

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه