حماسه 9 دی مبین بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی ابران است

امام جمعه فاضل آباد گفت: حماسه 9 دی مبین بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی است که نشان می دهد مردم ما همواره با پیروی از دین و همراهی با ولایت فقیه در مقابل استکبار خواهند ایستاد.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی خطیب جمعه شهر فاضل آباد، امروز (9 دی) در تجمع حماسی مردم فاضل آباد و روستاهای بخش کمالان اظهار داشت: روز نهم دی، روزی است که مردم ايران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فريب حيله ها و نيرنگ های آنان را نمی خورند.

وی افزود: روز نهم دی روزی است که مردم ايران نشان دادند که با بصيرتند و در ميان هجمه های که دشمنان به پا کرده اند هرگز، راه را گم نمی کنند.

حجت الاسلام قاسمی تاکید کرد: مردم برگ و انقلابی ما در روز« 9 دی » به جهانیان ثابت کردند که در هر شرایطی دست از راهبر واقعی خود، که همانا ولايت فقيه است برنمی دارند.

امام جمعه فاضل آباد خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی حرکتی عظیم و به یاد ماندنی بود، که چشم جهانیان را به خود خیره کرد و موجب ناامیدی و یاس دشمنان قسم خورده نظام شد.

وی همچنین گفت: ملت شریف و بزرگ ایران امروز باید بیش از هر زمان دیگری هوشیار و آگاه باشند که دشمنان زخم خورده نظام همواره در پی آسیب رساندن به این کشور و این نظام هستند.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: گرچه دشمنان ما به نظامی که برگرفته از اسلام و قرآن است نخواهند توانست صدمه ای وارد کنند اما ملت ما نیز باید همواره مواظب روشهای مختلف و توطئه های گوناگون استکبار جهانی باشند.

وی اذعان داشت: پیروی از ولایت فقیه، وحدت و همنوایی ملت و حرکت در سراط مستقیم مهمترین سلاح ما در مقابل دشمنان است که باید به آنها توجه داشته باشیم.

امام جمعه شهر فاضل آباد گفت: انتظاری که از شما ملت شهیدپرور می رود این است که همواره با پیروی از ولایت فقیه در جهت حفظ آرمانها و ارزشهای اسلامی، که مد نظر شهدا و امام شهدا است گام بر دارید تا جامعه و کشوری را که این چنین به بزرگی و عزت رسیده است را حفظ و حراست کنیم./شبستان

خبر مرتبط:

گزارش تصویری/ بزرگداشت حماسه 9 دی در فاضل آباد

پایان پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه