انجمن‌های فرهنگی هنری استان گلستان فعال می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: فعال سازی دوباره انجمن های فرهنگی هنری گلستان و غنی سازی اوقات فراغت جوانان از اولویت های فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام علی اصغر فضیلت شامگاه چهارشنبه در سومین کارگروه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، هنری، زیست محیطی حوزه مشاوران جوان اظهار داشت: در چارچوب دغدغه‌های سازمان، 80 درصد این دغدغه‌ها را جوانان تشکیل می‌دهند و عرصه فعالیت در دست جوانان است و انجمن‌های فرهنگی هنری ما یا غیرفعال هستند و یا مانند مطبوعات در حال احتضارند، امکانات محدودی داریم و بدهی‌های زیادی حتی از سال 85 بر جا مانده اما در نخستین گام باید انجمن‌ها احیاء شوند تا غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نیز انجام شود.

وی افزود: به اصلاح ساختار نیاز داریم و حمایت از مطبوعات رو به مرگ را باید در دستور کار قرار دهیم در وضعیتی هستیم که کتاب در سبد خانوار هیچ جایگاهی ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: در تولیدات نمایشی به دو مقوله طنز دانش بنیان و کارهای مذهبی فاخر توجه داریم، در تلاشیم تا بستری برای ارائه و فروش آثار هنری فراهم کنیم و گام‌های اولیه برای این کار نیز برداشته شده است.

فضیلت افزود: باید برای مجالس شادی بسته فرهنگی در نظر گرفته شود، مکاتبات با دستگاه‌ها، مراجع و مراکز انجام شده تا اگر پیشنهادی برای این بسته دارند ارائه شود، چنین بسته و الگویی تاکنون نداشته‌ایم.

وی اظهار داشت: همایش نقد عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار می شود و شما جوانان باید ما را رصد کنید و همه موانع و نقاط ضعف را بگویید./تسنیم

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه