قصه پر غصه مطالبات سویاکاران گلستانی / مدیر کل تعاون روستایی گلستان برای مطالبات کشاورزان به تهران رفت

شنیده شده محمد تقی رجایی مدیر کل تعاون روستایی استان گلستان روزهای گذشته به تهران رفته و اعلام کرده تا پول سویا را نگیرد بر نمی گردد.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ قصه پرداخت مطالبات سویاکاران هم برای خودش قصه پرغصه ای شده که هنوز تمام نشده است.

در حالی که نزدیک به سه ماه از برداشت محصول سویا گذشته اما هنوز تعدادی از کشاورزان گلستانی موفق نشدند پول سویا خود را دریافت کنند و در این مدت نیز به دلیل نداشتن پول با مشکلات زیادی درزمینه گذران زندگی و کشت بعدی مواجه شدند.

در عین حال در این مدت مسئولان استان گلستان هیچ واکنشی به این قضیه نشان ندادند و فقط این مدیر کل تعاون روستایی استان گلستان بود که بارها از طریق صدا وسیما و رسانه ها وعده پرداخت مطالبات را می داد.

اما نیمه دیماه هم گذشت و هنوز از پول سویاکاران خبری نشده است و وعده های این هفته و آن هفته هم کارساز نشد تا اینکه جمعی از کشاورزان گلستانی طی نامه ای سرگشاده به وزیر از بی کفایتی مسئولان گلستانی در زمینه پرداخت مطالبات کشاورزان گلایه کردند.

اما شنیده شده محمد تقی رجایی مدیر کل تعاون روستایی استان گلستان روزهای گذشته به تهران رفته و اعلام کرده تا پول سویا را نگیرد برنمی گردد و گفته می شود که وی به گلستان بازگشته است و در حال حاضر تعدادی از مدیران به دیدار وی رفته اند تا جویای قضایا شوند.

احتمال می رود که طی فردا و یا هفته آینده این پول پرداخت شود اما کشاورزان دیگر به این وعده ها اعتماد ندارند و این باعث شده تا کشاورزی هم رونق خود را از دست بدهد.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه