پیکان از جهنم گنبد امتیاز گرفت

تیم تعاون گنبد در دیدار نفس گیر و پایاپای امروز حریف پیکان، صدر نشین گروه یک نشد.

به گزارش زرین نامه؛ در هفته نهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور عصر امروز در دیداری حساس 2 تیم تعاون گنبد و پیکان تهران در سالن المپیک گنبد کاووس به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه تیم تعاون بازی خودش را در حضور بیش از 5 هزار تماشاگر مشتاق والیبال آغاز کرد و توانست با فشار تماشاگرانش ست اول را به سود خود تمام کند.

در آغاز ست دوم پیکان نبض بازی را در اختیار گرفت و این ست را پیروز شد.

اما در ست سوم باز هم فشار تعاون با کمک تماشاگران خودی بیشتر شد تا شگفتی در پایان این ست شکل واقعیت به خود گرفته و بازی در پایان این ست 2 بر 1 به سود تعاون شود.

ست چهارم درحالی که همگان منتظر رقم خوردن شگفتی در این مسابقه بودند، تعاون به یکباره شکل تیمی خود را از دست داد و پیکان با توجه به اختلاف به وجود آمده، پیروز این ست شد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

اما ست پنجم و سرنوشت ساز این مسابقه به شکلی رقم خورد که 2 تیم دوشادوش هم پیش رفتند تا جایی که حتی تیم پیکان تا آستانه شکست در این بازی پیش رفت اما تجربه بالای بازیکنانی همچون فرهاد قائمی، میرزاجانپور و رضا قراء به مدد این تیم آمد تا در نهایت این ست و در مجموع این مسابقه با حساب 3 بر 2 به سود پیکان تمام شود.

در همین روز دیگر نماینده گنبد یعنی جواهری در تهران به مصاف تیم جوان ارتعاشات صنعتی این شهر رفت و توانست حریف خود را با نتیجه 3 بر 1 از پیش رو بردارد و با کسب 15 امتیاز جایگاه چهارمی خود را در جدول گروه یک تثبیت کند.

به گزارش خبرنگار ما، در حال حاضر جواهری با کسب 15 امتیاز در رده چهارم و تعاون گنبد با کسب 6 امتیاز در رده ششم جدول گروه یک قرار دارند.