برقراری بیش از 303 هزار تماس با 110 گلستان/38 باند مواد مخدر متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: طی سال‌جاری 303 هزار و 471 تماس مردمی با مرکز فوریت‎های پلیسی 110 استان انجام شد که از این میزان 172 هزار و 175 تماس منجر به عملیات پلیسی شده است.

به گزارش زرین نامه؛ سید محمود میرفیضی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان گفت: تمامی تلاش‎های شبانه‎روزی پلیس برای برقراری امنیت و آسایش مردم و جلب مشارکت مردمی برای برقراری امنیت اجتماعی است.

وی ادامه داد: پلیس در سال‎های اخیر تلاش کرده تا با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات و همچنین با بهره‎گیری از امکانات روز، خدمات پلیسی بهتری را به مردم ارائه دهد.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: مرکز فوریت‎های پلیسی 110 یکی از راه‎هایی است که مردم و پلیس می‎توانند بهترین ارتباط را با هم داشته باشند و تماس‎های مفید مردم با این مرکز می‎تواند سطح کیفی خدمات فوریتی پلیس برای مردم را افزایش دهد.

میرفیضی عنوان کرد: در 9 ماه نخست سال‌جاری 303 هزار و 471 تماس مردمی با مرکز فوریت‎های پلیسی 110 استان انجام شد که از این میزان 172 هزار و 175 تماس منجر به عملیات پلیسی شده است.

وی گفت: از تعداد کل تماس‎ها در این مدت 105 هزار و 645 تماس راهنمایی و ارشاد و 25 هزار و 651 تماس نیز غیرقابل رسیدگی بوده است.

 میرفیضی تاکید کرد: در پایش تحلیلی تعداد تماس‎های مردمی با مرکز 110 گلستان که منجر به عملیات پلیسی شده است نشان می‎دهد که تماس‎های هدفمند مردم که نیاز فوریتی پلیسی بوده بیشتر شده است.

کشف یک تن و 538 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان همچنین خاطرنشان کرد: موضوع مبارزه با مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ بخش دیگری از فعالیت‎های جدی پلیس گلستان است که در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان با اجرای طرح‎ها و عملیات‎‎های گوناگون توانستند به دستاوردهای خوبی دست پیدا کنند.

میرفیضی متذکر شد: طی 9 ماه نخست سال‌جاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان موفق شدند یک تن و 538 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی را کشف و ضبط کنند.

وی عنوان کرد: همچنین در این مدت 38 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان متلاشی شد که در این راستا 114 دستگاه خودرو و 49 دستگاه موتورسیکلت، 908 دستگاه تلفن همراه و 10 قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شد.

میرفیضی در پایان اظهار کرد: در راستای پاکسازی نقاط آلوده از سوداگران مرگ و معتادان تابلو در سطح استان گلستان در این مدت، 47 مرحله طرح پاکسازی و جمع‎آوری معتادان تابلو، 39 طرح کنترل محورهای استان و سه مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اجرا شده است./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه