حرکت کاروان وحدت در علی آبادکتول+تصاویر

کاروان وحدت  بانوان اهل سنت و تشیع از علی آبادکتول حرکت کرد تا پیام دوستی و وحدت را به روستاهای این شهرستان برساند.

به گزارش زرین نامه؛ جمعی از بانوان اهل تسنع و تشیع به همراه حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه و سرهنگ بیات فرمانده سپاه شهرستان علی آبادکتول به مناسبت هفته وحدت کاروان وحدتی به راه انداختند تا با پرچم هایی که حرف هایی از جنس مهر و دوستی داشت، پیام وحدت را به روستاهای این شهرستان برسانند.

این کاروان در میان مسیر خود به شهر سنگدوین و روستاهای نصرت آباد و قره بلاغ رفتند که در آنجا نیز زنان و مردان اهل تسنع و تشیع به استقبال آن ها آمده و در هر یک از ایستگاه ها برنامه هایی شامل قرآن خوانی، مولودی خوانی، مسابقات ورزشی بومی محلی، پخت غذای سنتی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان و... برگزار کردند.

 سرهنگ محمود بیات فرمانده سپاه شهرستان علی آبادکتول در جمع مردمی که به استقبال کاروان وحدت آمده بودند به چرایی شکل گیری بسیج و نقش آن در ایجاد وحدت بین مسلمانان پرداخت و بر ضرورت حفظ وحدت و دوستی میان مسلمانان در اوضاع کنونی منطقه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه شهرستان علی آبادکتول نیز در این برنامه اظهار کرد: اتحاد میان شیعه و سنی از اولویت های مکتب اسلام است و همه ی مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید برای حفظ این وحدت و اتحاد تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ما این کاروان یک روزه وحدت به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان علی آبادکتول با هدف تحکیم وحدت در سراسر شهرستان برگزار شده بود.

 انتهای پیام/ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه