اپلیکیشن هایی که بیشترین اطلاعات را درباره شما می دانند!!!

ما روزانه خیلی به آسانی و با دلی خوش از اپلیکیشن هایی که در گوشی ها وسیستم های دیگر استفاده می کنیم در حالی که این اپلیکیشن ها بیشترین اطلاعات را درباره ما سرقت می کنند و هیچ گمانی نمی کنیم که در واقع از ما جاسوسی می کنند.

به گزارش زرین نامه به نقل از قابوس نامه، کارشناسان فناوری های نو معتقدند هرکدام از این اپلیکیشن ها مثل وایبر، فیس بوک، تانگو، و واتس آپ اطلاعات خیلی زیادی را از کاربرانش ذخیره می کند که بعد از نصب در تلفن همراه و قبول قوانین بر روی هر یک از پیام های کوتاه ،میکروفون، لیست دوستی ها و عکس و ویدئو ها دسترسی دارند.

جاسوسی کردن بر روی دستگاه های آنرویدی آسان تر است چون بعد از دانلود این اپلیکیشن ها در بالا اشاره شد خیلی به آسانی وقبول قوانین مربوطه واجازه گشتن در پیام های کوتاه،دوربین و میکروفون را می دهد در حالی که کاربر آیفون می تواند در این اپلیکیشن برای تفتیش پیام های کوتاه ،دوربین و محل کاربر و عکس ها رضایت ندهد.

به گزارش کارشناسان اپلیکیشن AntiVirus Security در رده اول و نزدیک ۴۴ اجازه مختلف را از کاربر دریافت می کند که می توانند بیشترین رده دریافت اطلاعات از کاربر است.

بعد از آن اپلیکیشن وایبر با ۴۲ دریافت اجازه از کاربر در رده دوم قرار می گیرد که بعد از نصب این نرم افزار مانند نمونه قبلی این اطلاعات دریافت می شود.

اپلیکیشن فیس بوک در رده سوم و با ۳۹ اجازه قرار می گیرد.

ریزدریافت اطلاعات اپیکیشن های و اجازه دریافت اطلاعات در ضبط صدا و پیام های کوتاه و پیوند ها را که در Gizmodo - Tech By Design منتشر شد است را در تصویر ذیل مشاهده می کنید.

zzz

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه