سامانه جدید جنگ نرم در پدافند هوایی کشور در دهه فجر رونمایی می شود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور از رونمایی سامانه جنگ الکترونیک در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی کشور در حاشیه برگزاری بیستمین یادواره شهدای روستای انگ در جمع خبرنگاران در خصوص دستاوردهای برگزاری رزمایش محمدرسول الله در کشور گفت: رزمایش محمد رسول الله یک رزمایش بوده که پیام آن صلح، دوستی و اقتدار برای کشور های منطقه و البته آنهایی که چنگ و دندان نشان می دهند، داشته است که انشالله پیام دندان شکنی برای آنها خواهد بود.

وی در خصوص موئلفه ارزشمند این رزمایش گفت: بزرگی این رزمایش از نظر وسعت و همچنین مشترک بودن آن با قرارگاه پدافند هوایی از خصایص بسیار خوب این رزمایش بوده است.

اسماعیلی افزود: استفاده از سیستمهای بومی در این رزمایش و استفاده از سامانه های موشکی بر علیه پهپاد ها و ریز پرنده ها و همچنین رژه نیروی دریایی در روز آخر، نشان از اقتدار این رزمایش بوده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالات خبرنگار فارس در گرگان در خصوص دستاورد های سفر ایشان به استان گلستان و همچنین مهمترین پروژه این قرارگاه در ایام دهه فجر چه می باشد، گفت: این سفر خاصی که ما به استان گلستان داشته ایم بیشترین دستاورد را برای قرارگاه پدافند هوایی کشور و شخص بنده به همراه داشته است زیرا در این مجلس روحانی که به یاد گرامیداشت ۲۵ شهید روستای النگ برگزار گردید، حضور به امر برسانیم و انشالله با روحیهی بیشتری کار را دنبال خواهیم کرد اما در دهه فجر امسال نیز یک سامانه جدید جنگ الکترونیک رونمایی خواهیم نمود.

وی همچنین در خصوص اظهارات اخیر برخی از مسئولین کشوری در خصوص اقتدار موشکی کشور گفت: فرمانده ما، رهبر انقلاب می باشند و بایستی شب حمله ای فکر کنیم، بنابراین نیروهای مسلح، شب حمله ای فکر می کنند اما دولت هم به لطف خدا و با رایزنی های سیاسی خود کارهایی را انجام می دهد و امیدواریم مذاکرات ما به بن بست کشیده نشود و اگر رایزنی های ما به بن بست سیاسی کشیده شود، نیروهای مسلح تمام قد در برابر دشمن ایستادگی خواهد کرد.

اسماعیلی در خصوص جایگاه پدافند هوایی در امر اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی دست ور ماست ، همین که ساخت موشکها، آموزش پرسنل، عدم آموزش خارجی از آن خودمان است یک اقتصاد مقاومتی به شمار می رود./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه