حجاب آموختنی نیست، آمدنی به قلب است

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون و یا به عبارتی «زیور» سریال «آوای باران» چادر را برگزیده و معتقد است که تا آخر عمر چادر حجابش خواهد بود. این‌که اهمیت حجاب برتر از سوی یک بازیگر رسما اعلام می‌شود، مهم‌تر از این است که او بتواند بر عهدخود وفادار بماند یا نه. به هر حال شجاعت او قابل تقدیر بوده و هست.

به گزارش زرین نامه به نقل از زنان خبر؛ الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون و یا به عبارتی «زیور» سریال «آوای باران» چادر را برگزیده و معتقد است که تا آخر عمر چادر حجابش خواهد بود. این‌که اهمیت حجاب برتر از سوی یک بازیگر رسما اعلام می‌شود، مهم‌تر از این است که او بتواند بر عهدخود وفادار بماند یا نه. به هر حال شجاعت او قابل تقدیر بوده و هست.

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به محجبه شدن خود با حجاب برتر بیان کرد: من یک بچه مسلمان هستم تحصیلاتم مهندسی معماری است و در مهدیه قاری قرآن بوده‌ام و با مسئله حجاب بیگانه نبودم و به لطف امام زمانم حجاب برتر را انتخاب کردم.

این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: البته مقصودمان از چادر، چیزی است که به بهترین نحو بدن را می‏پوشاند. شاید کسی چادر داشته باشد، اما از نظر حجاب از کسی که چادر ندارد، وضعیت بدتری داشته باشد.

حجاب یعنی کنار زدن تمام راحتی های بی حجابی به خاطر خدا و خود

الهام چرخنده بازیگر سینما در ادامه بیان کرد: بعضی اتفاقات وجود دارد که یکی برای همه رخ می دهد و آن زهرایی شدن است و این افتخار نصیب من شد تا حافظ فرهنگ و ارزشهای کشورم باشم و تمام راحتی های بی حجابی را به خاطر خود و خدا کنار بزنم.

چرخنده عنوان کرد: می خواهم در سینما با حجاب زهرایی خود الگوی نوجوانان و جوانان باشم بنابر این هریک از عملکزدهای وجودی ما زیر یک آگراندیسمان قرار دارد که باید افکار و اعمال ما بر پایه اساس دینی بزرگ نمایی شود تا ارزشهای جامعه اسلامی نشان داده شود.

وی تصریح کرد: یک زن با انتخاب حجاب، سرشار از پیام است پیام پاکدامنی، اطاعت از امر الهی و انتخاب راه بانوی پاکدامنی ها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، و بنده با افتخار به عنوان یک بانوی مسلمان ایرانی به ملیتم و مذهبم می بالم.

این بازیگر سینما افزود: جدای از قانون که برای همه قابل احترام است و قانون حجاب نیز قابل اجرا و محترم است، باید افتخار کنیم که یک بانوی مسلمان هستیم و به خود ببالیم که دین ما دستور بر پوشش زیبایی ما داده است تا در معرض دید نامحرم نباشیم و با توجه به این ارزش با عشق به سمت حجاب و عفاف بروبم.

الهام چرخنده بیان کرد: حجاب حیا و مصونیتی است که به زنان کمک میکند تا با صلابت و قدرتمند در جامعه و کارهای اجتماعی شرکت نموده و پا به پای مردان در تعالی و رشد کشور همراه با حفظ عفت شرکت نماید.

چرخنده بازیگر تلویزیون در پایان اظهار کرد: به نظر بنده حجاب عشقی است که باید به قلب انسان بیفتد زیرا آموختنی نیست بلکه آمدنی است و باید آن را دوست داشته باشید و با بند بند وجود آن را حفظ کنید تا پذیرای حجاب باشید چرا که حرمت این پارچه مشکی نمایانگر برتری زن است و عملکرد یک خانم محجبه به اندازه حجاب او مهم و قابل ارائه و تقدیر است.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه