پرچمداری عدالت فقط مخصوص حکومت امام زمان (عج) است

زرین نامه: حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان، امروز (2 بهمن) در سالروز زعامت حضرت مهدی (عج) در جمع بسیجیان سپاه گلستان با بیان اینکه انبیا برای تحقق کامل رسالت خود با موانع و مشکلات فراوانی روبه رو بودند و لذا خداوند امامت را جایگزین آن قرار داد تا بعد از پیامبر ادامه دهنده راه بعثت انبیا باشند، افزود: در دوران امامت 11 امام آمدند تا اینکه امام حسن عسگری به شهادت رسید و اینجا باز هم بحث شد که آیا با اتمام امامت، بعثت هم پایان یافته است.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: با اندکی تامل در کلام الهی می بینیم که این بحث هم منتفی است چرا که اعتقاد راسخ داریم که زمین بدون حجت نمی ماند و اینجاست که وجود حضرت حجت بن الحسن (عج) الزامی بنظر می رسد. در روایات هم داریم که اگر بر روی زمین دو نفر باقی بمانند یک نفر آنها امام است و بنا بر همین روایات زمین بدون حجت محتویاتش را فرو می برد و زمین نابود می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان، وجود امام عصر (عج) را اجرا کننده اهداف بعثت همه انبیا دانست و ادامه داد: ایشان مجری بعثت آنهاست که بعد از ظهور حضرتش همه آنها محقق می شود. درست است که امام علی (ع) به خاطر عدالتش به شهادت رسید ولی مشخصه اصلی حکومتش پرچمداری عدالت نبود، بلکه پرچمداری عدالت فقط مخصوص حکومت امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام غلامی افزود: برخی ها می گویند عدالت نسبی است و می گویند که زمین آنقدر پست است که هیچ جایی برای عدالت نمی ماند اما سخن آنها غلط است چرا که بزرگان دین اسلام گفته اند که عدالت مطلق است و مشخصه اصلی حکومت حضرت مهدی (عج) است که نمونه آن را در کشور مان می بینیم که شعارش اینست که عدالت را می خواهد برپا کند.

وی با بیان اینکه پرچمداری ایران اسلامی آرام آرام خودش را در منطقه نشان داده و امام راحل (ره) از همان روز اول قیام گفت که این نهضت باید به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود، خاطرنشان کرد: امروز کسانی می توانند لیاقت بودن با امام عصر (عج) را داشته باشند که با حجتش یعنی ولی فقیه همراهی کنند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه