دولت فرانسه در میدان صهیونست خبیث بازی نکن‬

بار دیگر دستان پلید شیطان از آستین دولت مردان زبونی بیرون آمد که تشت رسوایی های تاریخی آنانگوش ملت ها و جوامع زخمی از شلاق لشگرکشی ها و غارتگری ها و استعمارهای آنانرا پر کرده است.

به گزارش زرین نامه؛ همان ها که روزگاری با تمام توان از دیکتاتوری خون آشام به نام صدام حمایت و هشت سال جنگ نابرابر را بر مردم مظلوم ایران تحمیل کردند و چندیست که طوق ذلت و حقارت پشتیبانی از تروریست دولتی و غده سرطانی رژیم کودک کش صهیونیستی و تروریست های تکفیری بی رحم در سوریه و عراق را نیز بر گردن دارند.

حال امروز دولت فرانسه باردیگر همسو با استکبار جهانی و نیز دولت خبیث انگلیس بازی کثیف و پلیدی را برای اسلام هراسی و مقابله با خورشید تابان اسلام و پیامبر عظیم شان به راه انداخته است. از یک سو از آزادی دم می زنند از سویی با حجاب مقابله می کنند.

از یک سو سخن از آزادی بیان و اعتقاد میزنند و از سویی مقدسات و اعتقادات غریب به یک و نیم میلیارد مسلمان را مورد اهانت قرار می دهند.

از سویی دم از مبارزه با تروریسم می زنند و از سوی دیگر از تروریست های عراق و سوریه و نیز سازمان منافقین و سایر گروه های تروریستی حمایت و پشتیبانی کرده و پس از ماجرای نخ نمای شارلی ابدو نیز، دست در دست نخست وزیز دولت کودک کش اسرائیل و سایر حامیان رسوای تروریسم، نمایش مسخره و تهوع آور راهپیمایی ضد تروریسم را در پاریس برگزار می کنند.

ما دانشجویان بسیجی به دولت فرانسه و سایر دولت های حقیر که افسار خود را در اختیار قدرت های صهیونیستی و استکبار جهانی داده اند هشدار می دهیم در میدانی که صهیونیست کودک کش و آمریکا جهانخوار و انگلیس خبیث و نجس برایتان طراحی کرده اند بازی نکنید که عاقبتی جز رو در رویی با ملت های مسلمان دلباخته وجود مقدس پیامبر اعظم نخواهد داد.

هشدار می دهیم که گمان نکنید با براه انداختن بازی کثیفی همچون ماجرای حمله به نشریه شارلی ابدو و کشتن عوامل دست نشانده آنها می توان به خیال خود بازی دو سر برد را برای خود به راه انداخته و از یک سو اقدام دستگاه های اطلاعاتی خبیث خود رادر طراحی و حمله به این نشریه هرزه نگار را به نام اسلام و مسلمانان تمام کرده و از سویی دیگران در آینده نیز اقدامات شرم آور علیه پیامبر اسلام پس از این حادثه را توجیح نموده و جلوی اقدامات اعتراضی مسلمانان را بگیرند و در نهایت مانع از گسترش نور همیشه تابان اسلام عزیز در سراسر جهان را بگیرند.

يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

می خواهند نور خدا را به دهانهايشان خاموش کنند ولی خدا کامل کننده ، نورخويش است ، اگر چه کافران را ناخوش آيد(سوره الصف آیه 8)

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ (سوره: الشعراء آیه227)

از همین جا از دستگاه های دیپلماسی کشورمان می خواهیم که مبادا ماجرای مذاکرات بی فایده و بی نتیجه هسته¬ای باعث شود مسئولین امر نسبت به بر خورد قاطع و در خور با دولت های یادشده رابه بهانه رعایت شرایط مذاکرات غفلت نمایید.

وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقينَ(سوره القصص آیه ۸۳)

شوراء تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان علی آباد کتول

خبر مرتبط:

مسلمانان؛ به احترام محمد(ص) متحد باشیم

شارلی را پاره کنیم/ ما از نسلِ پیامبریم

تجلی ارادت مسیحیان گلستانی به پیامبر اعظم (ص)+تصاویر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه