بازیگر نقش اول حادثه تروریستی فرانسه، اسرائیل است

استاد حوزه جامعةالمصطفی(ص) استان گلستان گفت: صهیونیست‌ها در حادثه مرگبار فرانسه نقش اول را ایفا می‌کنند.

به گزارش زرین نامه؛ زهیر مسیلنی طلبه تونسی عصر یک‌شنبه در جلسه بررسی توطئه‎های غرب علیه مسلمانان در گرگان اظهار کرد: با توجه حمله اخیر اسرائیل به غزه و کشتار مردم بی‌گناه این سرزمین موج اسلام‌گرایی و حمایت از مظلومان غزه رو به افزایش است.

وی عامل اصلی جنایات فرانسه را اسرائیل دانست و افزود: اسرائیل برای رهایی از این انزجار جهانی نقشه‌های شومی را در سر می‌پروراند از جمله کشته شدن یهودیان به‌دست مسلمانان در فرانسه را نیز می‌توان از اهداف این رژیم مستکبر دانست.

استاد حوزه جامعةالمصطفی(ص) استان گلستان سه مسئله را عامل اسلام‌هراسی غرب دانست و ادامه داد: نخستین مسئله را می‌توان رشد چشمگیر اسلام و گسترش آن در جهان برشمرد، دومین و مهمترین مسئله به قدرت رسیدن کشور ایران در جامعه جهانی است.

مسیلنی خاطرنشان کرد: پیروزی افتخارآمیز لبنان و سوریه که با حمایت‌های دولت جمهوری اسلامی ایران نیز همراه بود است به‌عنوان سومین مسئله افکار متفکران غربی را برهم زده است.

وی همچنین با بیان اینکه تروریست داعش اسرائیلی است نه مسلمان گفت: گروهک تروریستی داعش با حمایت‌های دولت اسرائیل دست به کشتار مسلمانان می‌زند و تنها حامی آنان را اسرائیل دانست.

این طلبه تونسی انزجار ملت تونس را نیز از اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم اعلام کرد و گفت: مردم تونس نیز همانند دیگر مسلمانان جهان از این اهانت به خشم آمده و اهانت به پیامبر اکرم را محکوم می‌کنند.

مسیلنی همچنین با اشاره به اینکه این موج اسلام‌هراسی به اسلام‌گرایی تبدیل خواهد شد، افزود: همیشه نقشه‌های دشمنان اسلام از زمان پیامبر اسلام تاکنون با نابودی طراحان آن مواجه شده است و این بار نیز مردم جهان ان‌شاءالله در پی برملا شدن حقیقت تلاش می‌کنند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه