انفجار نشریه شارلی سیاستی ساختگی هم ردیف با 11 سپتامبر است

استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از عملکرد وزیر امورخارجه در برخورد با عوامل توهین کننده به آستان مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص)، گفت: انفجار نشریه شارلی سیاستی ساختگی هم ردیف با 11 سپتامبر است.

به گزارش زرین نامه به نقل از دیارباران؛ حجت الاسلام محمد حسن سمیعی در تجمع اعتراض آمیز نسبت به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) در مسجد فاطمه الزهرا (س) رشت با استناد به آیه شریفه قرآن کریم با این مضمون که «کسانی که اسباب اذیت خداو رسولش را فراهم کنند در دنیا و آخرت از رحمت او دورند و عذابی خوار کننده برای آنها آماده است»، گفت: در تاریخ صدر اسلام تا کنون اینگونه جسارت ها به پیامبرگرامی اسلام وجود داشته است.

وی در ادامه این مطلب افزود: جان نثاران و فدائیان اسلام و شخص رسول الله (ص) در طول تاریخ سپر بلا بوده اند و در صحنه های مختلف جان خود را نثار اسلام و پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) کرده اند.

استاد حوزه و دانشگاه عربستان و آل سعود را به آل یهود و دشمنان خدا و اهل بیت (ع) تشبیه کرد و با با بیان اینکه خادم الحرمین در عربستان خائن الحرمین است، تصریح کرد: امثال خلیفه آل سعود دست بوسی ملکه انگلیس را توحید می دانند.

وی با رونمایی از کارنامه آل سعود از حضور در سنگر استکبار جهانی، اضافه کرد: عربستان در سال 1916 اولین کشوری بود که جهت اشغال فلسطین به اسرائیل و دولت انگلیس تبریک گفت.

سمیعی پیامبر گرامی اسلام (ص) را عصاره انبیاء الهی معرفی کرد و علی (ع) را بزرگ پیامبر شناس عالم دانست و افزود: ایمان به پیامبر گرامی اسلام ایمان به تمام انبیاء الهی است و توهین به ایشان، توهین به آستان مقدس تمامی انبیاء الهی محسوب می شود.

کارشناس مذهبی گیلان با گذری بر تاریخ انقلاب اسلامی ایران، شهید نواب صفوی و فدائیان اسلام را لبیک گویان پیامبر گرامی اسلام (ص) دانست و اظهار کرد: امروز ملت ایران به برکت اسلام و ولایت، نبوغ جهانی و اسلام ناب محمدی (ص) و حقیقی را به دنیا معرفی کرده است.

«ظریف» نباید با وزیر امورخارجه فرانسه هم قدم می شد

سمیعی با انتقاد از عملکرد وزیر امورخارجه در برخورد با عوامل توهین کننده به آستان مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص)، گفت: وزیر امور خارجه ایران نباید با وزیر امور خارجه کشور بانی این توطئه علیه جهان اسلام قدم می زد و این امر با بیان اینکه «من آنها را نصیحت کردم»، توجیه نمی شود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمریکا را دشمن اسلام معرفی کرد و افزود: 35 سال ملت ایران به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان پرچمدار استکبار ستیزی عامل اصلی آتش زدن پرچم آمریکا است.

ایران آئینه جهان اسلام است

با تاکید بر اینکه جریان انفجار نشریه شارلی هم ردیف با 11 سپتامبر به عنوان سیاست ساختگی از سوی استکبار جهانی، توطئه هایی از جنس اسلام ستیزی جهت لشگرکشی به خاورمیانه و به خصوصجهان اسلام بود، بیان کرد: سردمداران استکبار جهانی مدعی امپراطوری ایران در خاورمیانه هستند.

سردمداران استکبار جهانی به امپراطوری ایران در جهان اسلام ایمان دارند

کارشناس مذهبی گیلان در خاتمه نتانیاهو را رهبر تروریست های دنیا معرفی کرد و افزود: داعش استخوانی به گلوی استکبار جهانی است و شرّ آن دامن حامیان تروریست را خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه