کمک کنیم دولت احمدی‌نژاد تا ته خط برود

پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه: معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: باید کمک کنیم دولت تا ته خط برود، چون این دولت، دولت احمدی‎نژاد نیست بلکه دولت ارزش‎هاست، احمدی‎نژاد کارهای بسیار خوبی انجام داده اما اشتباهاتی نیز داشته است.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، حجت الاسلام منصور غفوری بعد از ظهر امروز در حاشیه هفدهمین گردهمایی ستادهای نمازجمعه استان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: معیشت مردم در اولویت اول کشور قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه اختلاف سلیقه اشکالی ندارد اما نباید اختلافات علنی شود متذکر شد: امامان جمعه باید تمام اشکالات را نظارت و جمع‎بندی کنند و انتقادات منصفانه نسبت به عملکرد دولت داشته باشند و از هر گونه تخریب بپرهیزند.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: ائمه جمعه می‎توانند علاوه بر تریبون‎های نماز جمعه، از راه‎های مختلف نقدهای خود را داشته باشند.

غفوری با بیان اینکه در انتخابات شوراها، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری باید دقت بیشتری صورت بگیرد افزود: همواره باید افرادی که شاخصه‎های برتر دارند را انتخاب کنیم و از میان افراد، نماینده‎های درشت و خوب معرفی شوند.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اضافه کرد: باید کمک کنیم دولت تا ته خط برود چون این دولت، دولت احمدی‎نژاد نیست بلکه دولت ارزش‎هاست، احمدی‎نژاد کارهای بسیار خوبی انجام داده اما اشتباهاتی نیز داشته است.

غفوری با تاکید بر اینکه نباید به دشمن اجازه دهیم که بین ما و دولت، اختلاف بیندازد یادآور شد: سران قوا را نباید تضعیف و تخریب کرد چراکه تضعیف دولت‎ها، خلاف اخلاق دینی است.

وی ادامه داد: از دولت حمایت می کنیم و انتظار داریم که جا پای رهبر بگذارد و با ولایت زاویه نداشته باشد چرا که اصولگرایان بر این مهم استوار هستند.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه دولت و ظرفیت اصولگرایی باید تا ته خط پیش برود اظهار کرد: حتی اگر احمدی‎نژاد نخواهد بر اصول عمل کند یقینا مردم نیز اجازه را به وی نخواهند داد، هرچند احمدی‎نژاد عناد ندارد.

غفوری با بیان اینکه هیچ کس در نظام اسلامی ایران بدون رای مردم بالا نمی‎آید خاطرنشان کرد: باید در انتخابات به کسی رای داد که جا پای خواسته‎های رهبری بگذارد.

وی عنوان کرد: دشمن می‎خواهد در کشور ناآرامی ایجاد کند و ما نباید بگذاریم این اتفاق در نظام اسلامی رخ دهد.

غفوری در خصوص بازداشت مهدی هاشمی نیز افزود: در مورد مسئله مذکور در طول 80 روز زیرنظر قوه قضائیه، بازجویی‎های خوب و دقیقی صورت گرفته است و اکنون مهدی هاشمی با وثیقه آزاد شده و به زودی دادگاه شروع می‎شود و هر کس در این زمینه سندی دارد ارائه دهد تا برخورد قانونی در این راستا صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه همه متخلفان در برابر قانون، مجازات و محاکمه می شوند ابراز داشت: علی‎اکبر هاشمی رفسنجانی از اوایل انقلاب تاکنون خدمات خوبی به نظام اسلامی ارائه کرده است.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان داشت: نظام اسلامی با اشخاص شوخی ندارد و ملاک دوستی در چارچوب راه آنهاست لذا هر کسی بر طبق دستورات نظام بود آن را حمایت می‎کنیم.

غفوری متذکر شد: اگر کسی به آبروی نظام لطمه وارد کند باید به اندازه قانون، نه بیشتر و نه کمتر با وی برخورد شود.

وی اظهار کرد: حساب هاشمی رفسنجانی با حساب فرزندانش جداست لذا بایدمواظب باشیم در این زمینه آتش به سرمایه‎های نظام نزنیم و با دشمنان همراه نشویم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه